Freya Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 Herregud ass, Donald Triump (skrives det sånn) blir møtt med klappsalver og tiltales med Sir på tross av verdens mest utpregede hentesveis, så du klarer deg nok med en sjarmerende liten du og i jula ;-) Ellers vil jeg bare minne deg om at du forhåpentligvis har to ører, slik at du dermed kan bruke det andre øret som målestokk på temperaturforandringer etc. Uansett, godt at operasjonen er over, nå må du bare 'slappe av' i førjula. Jada jada, det er jo ikke verdens undergang, men syntes det med håret virkelig tok kaka på toppen av alt, liksom. Var ikke meningen å syte eller noe sånt. 0 Siter
frosken Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Du er herved tilgitt ditt julegaveskryteinnlegg som psyket ut alle oss andre! God bedring:-) 0 Siter
favn Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Jada jada, det er jo ikke verdens undergang, men syntes det med håret virkelig tok kaka på toppen av alt, liksom. Var ikke meningen å syte eller noe sånt. Det trodde jeg ikke. Prøvde bare å muntre deg litt opp ved å tøyse om hår og morsomme hårsveiser. Håper det går bra med deg 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Du er herved tilgitt ditt julegaveskryteinnlegg som psyket ut alle oss andre! God bedring:-) Ikke kommet igang du heller, nei? 0 Siter
frosken Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Ikke kommet igang du heller, nei? Har laget to selvproduserte julekort! Når skal du avholde juleverksted for alle ungene i nabolaget? 0 Siter
MsSophie Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Du er herved tilgitt ditt julegaveskryteinnlegg som psyket ut alle oss andre! God bedring:-) Nå synes jeg du var litt vel raus...altså med tilgivelsen. God bedring-hilsenen var selvfølgelig på sin plass! :-) 0 Siter
Freya Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 Du er herved tilgitt ditt julegaveskryteinnlegg som psyket ut alle oss andre! God bedring:-) Takk, jeg håper jeg slipper å gå igjennom det samme hvert år jeg er tidlig ute med julegavene! 0 Siter
Freya Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 Nå synes jeg du var litt vel raus...altså med tilgivelsen. God bedring-hilsenen var selvfølgelig på sin plass! :-) Makan til streng justis på DOL, da! *hikst* 0 Siter
MsSophie Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Makan til streng justis på DOL, da! *hikst* Kvinner er kvinner verst, vet du:-) Forresten - god bedring! 0 Siter
Freya Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 Det trodde jeg ikke. Prøvde bare å muntre deg litt opp ved å tøyse om hår og morsomme hårsveiser. Håper det går bra med deg I'm hanging in there! 0 Siter
Freya Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 Kvinner er kvinner verst, vet du:-) Forresten - god bedring! Takk. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Har laget to selvproduserte julekort! Når skal du avholde juleverksted for alle ungene i nabolaget? Våren'12 0 Siter
frosken Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Nå synes jeg du var litt vel raus...altså med tilgivelsen. God bedring-hilsenen var selvfølgelig på sin plass! :-) Tenkte at jeg skulle la adventsånden dominere... 0 Siter
cecily Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Syteberte! Hihi, neida. Hørtes ikke gøy ut. Jeg hadde en kul på magen, som legen trodde var en fettkule ;-) Da han tok den ut, sa han: "Hm... dette vet jeg ikke hva er..., denne må jeg nok sende inn ja" -Gulp! Det var heldigvis bare hudceller som var på langtur. 0 Siter
Freya Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 Syteberte! Hihi, neida. Hørtes ikke gøy ut. Jeg hadde en kul på magen, som legen trodde var en fettkule ;-) Da han tok den ut, sa han: "Hm... dette vet jeg ikke hva er..., denne må jeg nok sende inn ja" -Gulp! Det var heldigvis bare hudceller som var på langtur. Som jeg sa til favn lenger ned, det var absolutt ikke et syteinnlegg! Kun saklig info til alle som er sykelig opptatt av meg og mitt velvære, så klart. 0 Siter
cecily Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Som jeg sa til favn lenger ned, det var absolutt ikke et syteinnlegg! Kun saklig info til alle som er sykelig opptatt av meg og mitt velvære, så klart. Og det er jeg jo, så da var det greit. 0 Siter
Freya Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 Og det er jeg jo, så da var det greit. Fint det. *klapper cecily på hodet* 0 Siter
cecily Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Fint det. *klapper cecily på hodet* *male* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.