Gjest hipp hipp Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110424 Spennende. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 jeg har ikke brydd meg om graviditeten i det hele tatt, men det skal bli gøy å se om de får en gutt eller jente:) 0 Siter
tonie Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Det ble en prins, så jeg:-) Han skal sikkert hete Olav. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Ja da ble det en prins da! Han får nok navnet Olav ett eller annet tenker jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Det ble en prins, så jeg:-) Han skal sikkert hete Olav. Der tar du feil. Fyren skal hete SvenO. 0 Siter
tonie Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Der tar du feil. Fyren skal hete SvenO. SvenOlav? Rørende:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 SvenOlav? Rørende:-) Det er det som kalles to fluer i en smekk. 0 Siter
tonie Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Det er det som kalles to fluer i en smekk. Jepp, genialt:-) Men hvor blir det av alle gratulasjonstrådene? Nå synes jeg dolfruene er uvanlig sløve her! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Jepp, genialt:-) Men hvor blir det av alle gratulasjonstrådene? Nå synes jeg dolfruene er uvanlig sløve her! De er sikkert på fylla. Sånn er dolfruene når alt kommer til alt! Men Sven Olav hadde vært artig. 0 Siter
Gyda Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 SvenOlav? Rørende:-) Svenn Olav er jo genialt! Det blir nok en flott gutt, skal vi se. Og så får denne lille gutten etterhvert henge etter sin storesøster og to kusiner så godt han kan, da (med storebror Marius som vokter og verge). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.