Gå til innhold

En prins!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LucySky
Skrevet

Så hyggelig! Det er alltid det med babyer.

Og man vet aldri om det kan gå galt, derfor god grunn til å glede seg med mamma og pappa, både for royalister og dem som ikke er det.

:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Dette vil jo også si at DarkPink (var det ikke henne, tro?) har tatt feil _igjen_.

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg så Mette Marit for et par måneder siden. Først på en konsert her i bygda, og dagen etter på vei ut fra Alex Sushi.

Mmmmmmmmmmm sushi...

Men hun så ikke engang gravid ut.

Her er det noe muffens!

Men muffens eller ikke muffens: Jeg håper englebarnet blir kalt opp etter hennes far.

Kong Svenno.

Skrevet

Jeg så Mette Marit for et par måneder siden. Først på en konsert her i bygda, og dagen etter på vei ut fra Alex Sushi.

Mmmmmmmmmmm sushi...

Her er det noe muffens!

Men muffens eller ikke muffens: Jeg håper englebarnet blir kalt opp etter hennes far.

Kong Svenno.

Hehehe, ja det hadde vært noe:/

Skrevet

Dette vil jo også si at DarkPink (var det ikke henne, tro?) har tatt feil _igjen_.

Jeg som trodde dette skulle smyge seg stille og ubemerket forbi idag...

Annonse

Skrevet

Hadde hun veddet om kjønnet? Ja, da håper jeg at noen får noe ut av det. Penger f.eks.;)

Skrevet

Så hyggelig! Det er alltid det med babyer.

Og man vet aldri om det kan gå galt, derfor god grunn til å glede seg med mamma og pappa, både for royalister og dem som ikke er det.

:)

Ja, det var koselig:)

hilsen monarkisten tigertrollet

Skrevet

Men jeg blir litt sur hvis du de bare lurer seg ut bakveien når de skal dra, jeg synes de kan vise frem barnet.

Skrevet

Men jeg blir litt sur hvis du de bare lurer seg ut bakveien når de skal dra, jeg synes de kan vise frem barnet.

Det var det de gjorde sist gang, var det ikke? Og så fikk pappaen leke fotograf selv og sendte til pressen.

Ja, enig med deg. Vi vil se han. Men jeg tror vel ikke det skjer hvis hun skal dra hjem i dag. Tviler vel på at hun orker å smile i kameralinsene samme dag;/

Gjest ChiengMai
Skrevet

Å nei du, det der huske jeg. Muhaha. ;-)

Skrevet

Hadde hun veddet om kjønnet? Ja, da håper jeg at noen får noe ut av det. Penger f.eks.;)

Jeg bare briefet litt med at jeg har tippet så mye rett, og forsøkte å skryte på meg at jeg kanskje er synsk.

Og hva skjer første gang jeg skal bevise det for dere? *sukk*

Det blir en veldig snill og rolig gutt da, hvertfall..

Gjest ChiengMai
Skrevet

Mmmmmmmmmmm sushi...

Her er det noe muffens!

Kong Svenno.

Han blir jo ikke konge, men prins Svenno svinger litt, det også.

Annonse

Skrevet

Nå nei, du. Jeg har nok vært klar og venta. Nå har du TO feil! Og begge er de to siste tipsa, om jeg ikke husker feil?

Nei, nå svinner dine evner hen, DarkPink.

;-)

Skrevet

Jeg bare briefet litt med at jeg har tippet så mye rett, og forsøkte å skryte på meg at jeg kanskje er synsk.

Og hva skjer første gang jeg skal bevise det for dere? *sukk*

Det blir en veldig snill og rolig gutt da, hvertfall..

Ha! Det lønner seg ikke å være storkjeftet på DOL. Det vil bli brukt mot deg de nørmeste 2 årene ihvertfall;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han blir jo ikke konge, men prins Svenno svinger litt, det også.

Nei, det har du rett i. Monarkiet er over lenge før han eventuelt blir konge. :)

Skrevet

Nå nei, du. Jeg har nok vært klar og venta. Nå har du TO feil! Og begge er de to siste tipsa, om jeg ikke husker feil?

Nei, nå svinner dine evner hen, DarkPink.

;-)

Stemmer.. jeg har gjetta 10-11 ganger tror jeg. Og de to siste har vært feil. Kanskje jeg må starte en tråd om hvordan man får tilbake sin svinnende synskhet? =/

Skrevet

Ha! Det lønner seg ikke å være storkjeftet på DOL. Det vil bli brukt mot deg de nørmeste 2 årene ihvertfall;)

Pøh. Bare vent til det kommer frem at han er tvekjønnet, homofil, eller at det bare var en veldig stor klitoris.

Skrevet

Pøh. Bare vent til det kommer frem at han er tvekjønnet, homofil, eller at det bare var en veldig stor klitoris.

En veldig stor klitoris? *flire*

Nei, bare svelg unna kamelene du, mørkerosa. Svelg unna;)

Skrevet

En veldig stor klitoris? *flire*

Nei, bare svelg unna kamelene du, mørkerosa. Svelg unna;)

Høh, aldri. Gutten blir homo, vent å se!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...