Gå til innhold

En prins!

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skal jeg være helt ærlig synes jeg det er litt kjedelig når krompe-fruen dytter ut unger. I hvert fall i forhold til når hennes svigerinne presser dem ut.

Da sitter selv jeg og ser på den stolte fars første møte med pressen, og nyter ordene som ruller ut av mannens munn like mye som jeg nyter de beste Monty Python-sitater.

For da skal bjørner felles, stein skal knuses og land erobres.

Jeg elsker Ari Behn. :)

Håkon har definitivt noe å læra av sin svoger.

Fortsetter under...

Skrevet

Skal jeg være helt ærlig synes jeg det er litt kjedelig når krompe-fruen dytter ut unger. I hvert fall i forhold til når hennes svigerinne presser dem ut.

Da sitter selv jeg og ser på den stolte fars første møte med pressen, og nyter ordene som ruller ut av mannens munn like mye som jeg nyter de beste Monty Python-sitater.

For da skal bjørner felles, stein skal knuses og land erobres.

Jeg elsker Ari Behn. :)

Håkon har definitivt noe å læra av sin svoger.

Hehe, ja da skulle du sett Aris hilsen til Robbie i går på Skavland. Den var flau. Jeg bytta kanal noen sekunder der..

Skrevet

Hehe, ja da skulle du sett Aris hilsen til Robbie i går på Skavland. Den var flau. Jeg bytta kanal noen sekunder der..

Jeg så det, men skjønte ikke så mye av det. Opplys meg.

Skrevet

Jeg så det, men skjønte ikke så mye av det. Opplys meg.

Han kom med en meningsløs hilsen til Robbie om at Märtha syntes RW var så fantastisk, og at hun ikke hadde pratet om annet etter de møttes på fest. Det skulle virke som om han var litt truet av Robbie? Han bablet om at det var sååååå koselig å treffe moren til Robbie.

Så var Märtha nevnt i biografien til Robbie (har et vag minne om at hun er nevnt i en eller annen sammenheng i boka) noe som hun hadde snakket ustanselig om. Og da kommer han med toppen av kransekaka; Ari sa at da siden kona var nevnt i Robbies bok så skulle han nevne Robbie i _sin_ neste bok.

Robbie virket ikke eh..spesielt beæret av det hele. Merkunderlig innslag. Skjønte ikke poenget med hele greia. Skulle kanskje være morsomt, men det ble bare teit.

Robbie oppsummerte det hele med å herme kalle Ari glatt og herme etter eh.. spesielle måten Ari snakker og ter seg på.

Skrevet

Nei, det har du rett i. Monarkiet er over lenge før han eventuelt blir konge. :)

Ikke bare er monarkiet over før den tid, men storesøstera hans må dø også. Og det bør man jo strengt tatt ikke regne med - eller spøke med, for den saks skyld. Svenno eller ikke.

:oP

Annonse

Skrevet

Han kom med en meningsløs hilsen til Robbie om at Märtha syntes RW var så fantastisk, og at hun ikke hadde pratet om annet etter de møttes på fest. Det skulle virke som om han var litt truet av Robbie? Han bablet om at det var sååååå koselig å treffe moren til Robbie.

Så var Märtha nevnt i biografien til Robbie (har et vag minne om at hun er nevnt i en eller annen sammenheng i boka) noe som hun hadde snakket ustanselig om. Og da kommer han med toppen av kransekaka; Ari sa at da siden kona var nevnt i Robbies bok så skulle han nevne Robbie i _sin_ neste bok.

Robbie virket ikke eh..spesielt beæret av det hele. Merkunderlig innslag. Skjønte ikke poenget med hele greia. Skulle kanskje være morsomt, men det ble bare teit.

Robbie oppsummerte det hele med å herme kalle Ari glatt og herme etter eh.. spesielle måten Ari snakker og ter seg på.

Oh, ja det var skikkelig pinlig. Det var så klamt at det dugget på rutene i heimen.

*grøss*

La merke til at Robbie så ut til å synes det samme.

Skrevet

Oh, ja det var skikkelig pinlig. Det var så klamt at det dugget på rutene i heimen.

*grøss*

Hehehe, ja ikke sant..:D

Skrevet

Men hvis RW er like intenst pågående flørtete overfor alle kvinner som han var overfor de to hos Skavlan, har han vel vært det overfor vår egen Märtha også.

Kanskje Ari prøvde å jekke ham ned og fortelle at han (RW) ikke var så veldig sjarmerende for hans (Aris) kone som RW synes å tro?

En hypotese fra veldig på sidenlinjen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, det er jo ikke alltid gullkorna hans kommer ut som gullkorn. :)

Skrevet

Men hvis RW er like intenst pågående flørtete overfor alle kvinner som han var overfor de to hos Skavlan, har han vel vært det overfor vår egen Märtha også.

Kanskje Ari prøvde å jekke ham ned og fortelle at han (RW) ikke var så veldig sjarmerende for hans (Aris) kone som RW synes å tro?

Mulig. Men jeg tror det var et dårlig forsøk på å være morsom:/

fei1365380229
Skrevet

Uff, ja! Jeg ble skikkelig flau jeg også selvom jeg egentlig driter i han PR-kåte, arrogante, glattsleika fyren der.

Skrevet

Han følte visst for å bruse litt med fjærene ja. Tilbakelent og nonchalant, med en liksom-beærende kommentar om at han skal nevne Robbie i sin neste bok.. Ikke at jeg er så innmari begeistret for Robbie, men Ari - det der var kvalmende.

Annonse

fei1365380229
Skrevet

Han følte visst for å bruse litt med fjærene ja. Tilbakelent og nonchalant, med en liksom-beærende kommentar om at han skal nevne Robbie i sin neste bok.. Ikke at jeg er så innmari begeistret for Robbie, men Ari - det der var kvalmende.

Ja hva har dusten gjort? Skrevet en tynn drittbok og giftet seg med en prinsesse. Han er stor på det!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Stemmer.. jeg har gjetta 10-11 ganger tror jeg. Og de to siste har vært feil. Kanskje jeg må starte en tråd om hvordan man får tilbake sin svinnende synskhet? =/

Hvor er det du har vært synsk? Det har jeg ikke fått med meg.

Derimot så tror jeg på spåkula til togli! Den har holdt stikk et par ganger :-)

Skrevet

Hvor er det du har vært synsk? Det har jeg ikke fått med meg.

Derimot så tror jeg på spåkula til togli! Den har holdt stikk et par ganger :-)

Det var en tråd for noen dager siden hvor noen lata som om kronprinsessen hadde født en gutt. Da bruste jeg litt med fjærne og sa at det kom til å bli jente, fordi jeg var så god å tippe, ja nesten så jeg var synsk.

Og så bomme jeg da vettu =p

Fikk mailen din, forresten! Har bare ikke hatt tid til å svare. Fytti steike, du er TØFF!!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det var en tråd for noen dager siden hvor noen lata som om kronprinsessen hadde født en gutt. Da bruste jeg litt med fjærne og sa at det kom til å bli jente, fordi jeg var så god å tippe, ja nesten så jeg var synsk.

Og så bomme jeg da vettu =p

Fikk mailen din, forresten! Har bare ikke hatt tid til å svare. Fytti steike, du er TØFF!!

Bra at du endelig fikk den! Var det den fra g-mail du fikk?

Skrevet

Bra at du endelig fikk den! Var det den fra g-mail du fikk?

Begge kom, både den og den der du hadde nevnt klokkeslettet, bare at det stemte ikke med da jeg fikk den.

Skrevet

*grøss*

Går det her i reprise?

Skrevet

Går det her i reprise?

Det sendes i reprise lørdag (i går) eller søndag kveld.

Ellers går det på SVT også, men med ca en ukes forsinkelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...