Gå til innhold

Avskyelige gutter om billige jenter...

Anbefalte innlegg

Gjest Tromsoejenta
Skrevet

Er det mulig: http://www.radiotromso.no/les/6937.html

Er det fortsatt slik at jenter ikke kan "ha seg" med noen en kveld uten aa bli stemplet som billig?? Og attpaatil presterer de aa komme med dette om "chubby jenter", som de kaller det... Haaper disse guttungene faar klamydia og det som verre er!

Skrevet

Dette ble diskutert her for noen dager siden. Personlig skjønner jeg ikke hva som er så ille med dette. Disse er da ikke de første guttene som bare er ute etter et ligg.

Skrevet

Dette ble diskutert her for noen dager siden. Personlig skjønner jeg ikke hva som er så ille med dette. Disse er da ikke de første guttene som bare er ute etter et ligg.

En ting er å være ute etter en one-night-stand. Men holdningen til denne fyren gjør meg skikkelig uvel. Skrekk og gru, det verste er at det er så mange, mange flere av samme sorten.

Skrevet

En ting er å være ute etter en one-night-stand. Men holdningen til denne fyren gjør meg skikkelig uvel. Skrekk og gru, det verste er at det er så mange, mange flere av samme sorten.

Du sier det jo selv: Det finnes utallige slike mannfolk. Gjør det vel ikke mer ekkelt at en er ærlig om det?

Skrevet

Det er fortsatt mange menn som er lavpannet på det området der, ja. Og kvinner selv er minst like ille på måten de selv støtter opp om slikt.

"............................................."

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Det er ikke jentene som er billige, det er guttene. De oppfører seg som prostituerte. Og betalingen? Vel, var det ikke 5000, tilslutt? De knuser sitt eget glasshus med alt de har av stein og grus spør du meg... Idioter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...