Gå til innhold

Julegave - barbermaskin

Gjest Vil gi min venn noe fint

Anbefalte innlegg

Gjest Vil gi min venn noe fint
Skrevet

Jeg har en venn, en god og nær venn, nesten litt mer enn en venn, som jeg vil gi noe fint til. Vi er 23 begge to. Han har ikke barbermaskin, og har aldri hatt det. Han barberer seg med høvel hver dag.

Hva med å gi barbermaskin til en sånn gutt? Eller funker ikke barbermaskin på alle kanskje? Er høvel bedre på noen? Tenkte bare at han ville spare en del tid på morgenen...

Skrevet

De som er vant til å bruke høvel kan nok neppe tenke seg å bruke maskin.

Har man først fått "dreisen" med høvel er det ikke bare raskere men gir også glattere barbering.

Tror du bør finne på noe annet.

Skrevet

Hvis du SKAL gi barbermaskin, så må du jo også opp i pris.

De billige duger ikke.

Du bør opp i minst 1000,- iallefall om man skal bli fornøyd.

Skrevet

Gi ham f.eks et lekkert reisebarberingssett eller no.

Gubben min kunne aldri tenke seg maskin. Gubben til venninna min kunne aldri tenke seg noe annet ENN maskin.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mannen min har barbermaskin, men bruker den ikke. Han synes høvelen er best.

Skrevet

Er nok greit å forhøre seg om han faktisk vil ha barbermaskin ja. Mannen min barbere seg hver dag med høvel og kunne ikke tenkt seg noe annet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...