Gå til innhold

Kalender fra Fotoknudsen - er den noe fin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte på å være så uoppfinnsom å gi kalender med bilder av lillegutt til hans oldeforeldre i julegave.

Vi bruker fotoknudsen, og lurer på om noen vet om kalenderen man kan bestille derfra har bra kvalitet på bildene?

Skrevet

Tror den fra fotoknudsen er helt ok. Jeg vil bare gi et tips som du evt kan bruke neste år, da det er litt sent for å rekke det i år. Men sjekk ut fotobok på www.fotolabo.no Jeg har fått mine tre bøker nå og de er bare SÅ fine. Skikkelig flotte ble de. GLEDER meg til julaften og å gi dem bort.

Skrevet

jeg har laget en fotobok fra et annet firma www.allfoto.no

og venter spent på 3 album.. disse er veldig mye billigere enn fotoknudsen. de koster kun 139,- pr bok med 40 sider..

Jeg var innom og tittet på fotoknudsen sine bøker og de så veldig bra ut.. Regner egentlig med at kvaliteten er bedre der enn på allfoto siden det er så mye billigere der..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...