Gjest leiavåklø Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg har fått konstatert kjønnsvorter (condylomer) hos legen, og venter på å få time på sykehuset for å få fjernet dem. Jeg hadde visst et så kraftig utbrudd at legen mente de måtte fjernes med laser. Jeg har en del tanker og spørsmål som svirrer om hva som nå vil skje med meg? Hvordan vil denne behandlingen foregå? hvor lang tid tar d? Og vil jeg noen gang bli helt normal igjen nedentil? De hadde spredd seg opp i livmoråpningen, og jeg tenker d må jo være vanskelig å komme til? Leste noe om at det ble gjort med laser eller strøm i narkose? vil det si at jeg må legges inn? Og hvor lang tid etter behandling er jeg bra igjen der nede? Håper på å få et svar fra noen som har erfaring med det samme, eller andre som vet hva som skjer..jeg er litt redd..også for hvordan mitt sexliv vil bli i etterkant.. Og hva gjør jeg nå inntil behandlingen hvis jeg vil ha sex med noen? Orker ikke ha sex sånn jeg er nå, og har ikke lyst å fortelle om vortene! Vet heller ikke om jeg vil si noe til vennene mine, men de skjønner jo at det er et eller annet galt når jeg ikke kommer på skolen eller noe fordi jeg må på sykehuset.... Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208799-kj%C3%B8nnsvorter-hva-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.