Gå til innhold

Sender du julekort/julebrev?

Anbefalte innlegg

Gjest julekort/brev
Skrevet

Hva slags julekort og julebrev sender du?

* Kjøper bare noen kort

* Lager kort selv

* Lager julkort med bilde av barna

* Skriver julebrev med bilder

* Skriver brev

* Sender ikke julekort

* Tåpelig skikk

Saks ut eller skriv hva du gjør av disse tingene?

Fortsetter under...

laguna1365380434
Skrevet

* Kjøper bare noen kort

En ca åtte stykker. Men jeg skriver personlige og hyggelig ting inni..masseproduserer ikke noe standard juleskriv! :-)

Skrevet

Lager julekort av ungene, og skriver personlig hilsen (for hånd) til ca 30 stk, venner og familie.

Synes det er koselig å få bilde av andres unger, så da regner jeg med at folk synes det er moro å se bilde av mine en gang i året også.

Skrevet

det sklir mer og mer ut. Det blir til at jeg skriver en personlig god jul hilsen på sms. koselig å få det selv så.....

thuva1365380402
Skrevet

Kjøper doble julekort og limer inn bilde av sønnen. Tilsammen ca. 70 julekort. Har fremdeles ikke begynt å skrive, så har mye å gjøre framover ja....

Elsker også å få julekort, og fører juledagbok, med liste over hvem jeg sender til og hvem jeg får fra. Er det noen som jeg ikke får fra, så får ikke de året etter. Må nesten gjøre det sånn ettersom jeg sender så mange som jeg gjør.

Annonse

Skrevet

Driver ikke med slikt lenger, men det blir ganske vanlig med en julehilsen på sms eller mail. Uhøytidelig og greit. Ellers kan man jo ringe og ønske god jul.

Skrevet

jeg sender julekort med bilde av barna til familie og venner.

Skrevet

Denne julen skal jeg lage julekort sammen med barna, papp, lim, glitter og klistremerker gjør susen. Sender ikke til mange 20 stk tenker jeg. Jeg har tidligere skrevet julebrev, sendt bilde av barna etc. Men jeg har ikke lyst til det i år, så da blir det små kort i stedet.

Skrevet

I år lager jeg kort selv. Det er kjempegøy!! Kan anbefales:)

Skrevet

Jeg lager julekort med bilde av barna. Noen år sender jeg med julebrev, andre år gjør jeg det ikke. I år blir det brev.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...