Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hvor langt inne sitter jomfruhinnen? jeg har drevet med både ridning sykling, fotball osv. Og jeg har brukt tampong i flere år. Problemet mitt er at jeg har en veldig kristen kjæreste som gjerne vil at jeg skal ha denne hinnen, men jeg skjønner jo ikke helt hvor den liksom sitter. Jeg har hørt at den skal sitte rett ved skjede inngagen, men det gjør den ikke hos meg, men når jeg stikker fingeren min 5-6 cm inn kjenner jeg akkurat noe som kunne minne om en hinne. Om du kunne svart meg på dette hadde jeg vært evelig takknemelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208815-jomfruhinnen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

UndrendePåDetMeste

Jomfruhinna er ikke direkte en hinne som sperrer inngangen til skjeden. Ellers ville jo f.eks. mensblodet ikke kommet ut!

Du kan heller forklare det ganske enkelt med at det er en hinne som gjør at inngangen til skjeden kan være ganske trang, tenk deg en sirkel med et stort hull i midten. Dette hullet er trangere når du er jomfru.

At man blør når man mister denne er bare delvis sant. Noen gjør det, men jeg kjenner ingen som gjorde det første gang de hadde sex.

Det er individuelt hvor trang man er, og hvor vondt det gjør første gang man har sex. Hvor avslappet og hvor opphisset du er har også mye å si.

Du kan berolige kjæresten din med at du absolutt er jomfru, at sexen nok kommer til å være litt godt-vondt de første gangene for deg, men at du på ingen måte kan forutsi om du kommer til å blø eller ha VELDIG vondt.

Man snakker så mye om alt annet i dagens samfunn, men akkurat her tror jeg mange fremdeles tror at hinnen er helt tett, den blør og den sprekker. Sannheten er at den like gjerne bare tøyes ut, hvis dere er forsiktige:)

Håper du får beroliget ham, og lykke til i forholdet deres:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208815-jomfruhinnen/#findComment-1512472
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...