morsan Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Enig, Dorthe! Folk sier mye rar. Jeg har også et handicap. Jeg har ikke fått høre det samme som du, men jeg har fått kommentaren: "Hadde jeg vært mannen din, så hadde jeg gått fra deg for lenge siden. Jeg skjønner ikke at han holder ut å ha en kone som er så dårlig". Herregud nok en gang! (Har akkurat svart Dorthe) Hva slags terskler har disse folkene som sier slike ting, da? Det kunne da ikke falt meg inn i tussmørke å si noe slikt!!! 0 Siter
Gjest Ikke akkurat nå Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Herregud nok en gang! (Har akkurat svart Dorthe) Hva slags terskler har disse folkene som sier slike ting, da? Det kunne da ikke falt meg inn i tussmørke å si noe slikt!!! Ja, jeg blir så paff av slike kommentarer at jeg ikke kommer på hva jeg burde ha svart før lenge etterpå! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Den har jeg hørt et par ganger... Riktignok av en innful, syklig misunnelige singel "venninne", som synes det er SÅ urettferdig at en hanikapet (og mindre pen) dame har mer "flaks" i kjørlighetslivet en henne... Det er nok ikke uten grunn at hun ikke har noe "flaks" i kjærlighetslivet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Herregud, sier virkelig folk slikt??? Jeg er dypt sjokkert!! Det er da langt utenfor folkeskikken å si sånt! Jeg lurer stadig på om folk vet hva normal folkeskikk er lenger. 0 Siter
cathlin Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Er litt svak der ståltheten da veit du........ Har lært at man skal være høfflig og ikke svare MEN nå er jeg dritt lei!! Er tre faste dette gjelder tror de elsker ordet æsj... har hent det er ukjente også men det er skjeldent At du er drittlei er jo et ærlig svar. Det ville jeg satt pris på å få. 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Vil takke dere alle her på dol for svar veldig greit å vite at mange av dere tenker/mener det samme, man lurer jo på om det er jeg som er veldig nærtagen men igjen viser dere deres støtte. Utrolige flotte dere er alle sammen!!! Ha en fin kveld alle sammen varm klem fra meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.