Gå til innhold

ÆSJ.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig, Dorthe! Folk sier mye rar.

Jeg har også et handicap. Jeg har ikke fått høre det samme som du, men jeg har fått kommentaren: "Hadde jeg vært mannen din, så hadde jeg gått fra deg for lenge siden. Jeg skjønner ikke at han holder ut å ha en kone som er så dårlig".

Herregud nok en gang! (Har akkurat svart Dorthe)

Hva slags terskler har disse folkene som sier slike ting, da? Det kunne da ikke falt meg inn i tussmørke å si noe slikt!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ikke akkurat nå
Skrevet

Herregud nok en gang! (Har akkurat svart Dorthe)

Hva slags terskler har disse folkene som sier slike ting, da? Det kunne da ikke falt meg inn i tussmørke å si noe slikt!!!

Ja, jeg blir så paff av slike kommentarer at jeg ikke kommer på hva jeg burde ha svart før lenge etterpå!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Den har jeg hørt et par ganger...

Riktignok av en innful, syklig misunnelige singel "venninne", som synes det er SÅ urettferdig at en hanikapet (og mindre pen) dame har mer "flaks" i kjørlighetslivet en henne...

Det er nok ikke uten grunn at hun ikke har noe "flaks" i kjærlighetslivet.

Skrevet

Herregud, sier virkelig folk slikt??? Jeg er dypt sjokkert!!

Det er da langt utenfor folkeskikken å si sånt!

Jeg lurer stadig på om folk vet hva normal folkeskikk er lenger.

Skrevet

Er litt svak der ståltheten da veit du........

Har lært at man skal være høfflig og ikke svare MEN nå er jeg dritt lei!!

Er tre faste dette gjelder tror de elsker ordet æsj...:)

har hent det er ukjente også men det er skjeldent

At du er drittlei er jo et ærlig svar. Det ville jeg satt pris på å få.

Gjest "skara"
Skrevet

Vil takke dere alle her på dol for svar veldig greit å vite at mange av dere tenker/mener det samme, man lurer jo på om det er jeg som er veldig nærtagen men igjen viser dere deres støtte.

Utrolige flotte dere er alle sammen!!!

Ha en fin kveld alle sammen varm klem fra meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...