Gå til innhold

Hva skriver dere om toll på lookfantastic?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Skal bestille noe der nå, og jeg bør vel for sikkerhets skyld få med at de setter ned prisen til under 200 pga toll.

Men hva i huleste skriver jeg? Må jo være på engelsk.

Står helt stille i hode mitt nå.

Hva skriver dere? Er dere snille og deler det med meg i kveld?

Takker så masse!

Fortsetter under...

Skrevet

Skriver ikke noe om toll til lookfantastic, de skriver en lavere verdi på pakken de sender til deg slik at du slipper moms og den dritten der.

(Det er ihvertfall mine erfaringer, og jeg har bestilt derfra en del ganger nå) De har og en kjempegod service. En gang fikk jeg ikke en av varene jeg hadde bestilt. De stilte ingen spm ang det, men sendte en ny en som var i posten 3 dager etterpå.

U go Lookfantastic :-D

Gjest Shira12
Skrevet

Skriver ikke noe om toll til lookfantastic, de skriver en lavere verdi på pakken de sender til deg slik at du slipper moms og den dritten der.

(Det er ihvertfall mine erfaringer, og jeg har bestilt derfra en del ganger nå) De har og en kjempegod service. En gang fikk jeg ikke en av varene jeg hadde bestilt. De stilte ingen spm ang det, men sendte en ny en som var i posten 3 dager etterpå.

U go Lookfantastic :-D

Har bestilt 2 ganger før og den ene gangen måtte eg faktisk betale litt toll. Men det er en stund siden, og de er sikkert mer ops på det nå.

Så nå er jeg 600 kr fattigere, og gleder meg til postmannen kommer :o)

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Har bestilt 2 ganger før og den ene gangen måtte eg faktisk betale litt toll. Men det er en stund siden, og de er sikkert mer ops på det nå.

Så nå er jeg 600 kr fattigere, og gleder meg til postmannen kommer :o)

Har lurt på å bestille litt derfra... Mente du at de av seg selv skriver en lavere verdi enn pakken har? For det er nettopp tollavgiften som stopper meg..

Gjest Shira12
Skrevet

Har lurt på å bestille litt derfra... Mente du at de av seg selv skriver en lavere verdi enn pakken har? For det er nettopp tollavgiften som stopper meg..

De skriver uten på pakken at den er under tollgrensa.

Du kan skrive og be om det bestillingen din også, er du på den sikre siden.

Ta ett søk her på Dol, har vært flere tråder om loocfantastic her.

Så bestill i vei. :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Fikk nettopp mail fra lookfantastic om at en ikke skulle skrive noe om toll i bestillingen.

De var klar over det, og satte prisen ned, men så helst at vi ikke skrev noe om det.

Så bestill i vei du, og ikke tenk på tollgrensa.

Annonse

Gjest Milla83
Skrevet

De skriver uten på pakken at den er under tollgrensa.

Du kan skrive og be om det bestillingen din også, er du på den sikre siden.

Ta ett søk her på Dol, har vært flere tråder om loocfantastic her.

Så bestill i vei. :o)

Nå har jeg og bestilt derfra.. for første gang.. får håpe jeg får det tollfritt. Fant sebastian texturizer til halv pris :) og en shampo og egentlig masse mer men må begrense meg litt. hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...