Gjest The Virgin Suicides Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Hvorfor tar jentene i filmen "The Virgin Suicides", som går på tv2 nå, selvmord? 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Det er vel det filmen skal fortelle etterhvert da 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Det antydes vel at foreldrene med deres rigide regler er noe av grunnen til det.. Men noe av poenget med filmen er vel ikke å forklare _hvorfor_ de gjorde det, men å gi et innblikk i livene til disse jentene. 0 Siter
Gjest sett den før, men lurer enda jeg... Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Det er vel det filmen skal fortelle etterhvert da Jeg er vel bare for dum til å tolke den da. 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Jeg er vel bare for dum til å tolke den da. Hehe.. tydeligvis jeg også. Jeg ventet at vi skulle forstå jentene mer og mer utover filmen, men slutten var mer åpen enn jeg ville trodd. Guttene fant jo heller aldri svaret, så. Det er nok bare å tolke i vei og finne sin egen grunn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.