Gå til innhold

Betale for reparasjon som ikke hjalp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

16.04.2003 (JA, helt tilbake til 2003) leverte jeg inn en videospiller til reparasjon. Reperatørene mente bl.a. at en motor var i stykker og bestilte og satte inn ny motor. Det viste seg at dette ikke var nok til at spilleren fungerer. De har siden da hatt spilleren inne i håp om at det skulle dukke opp en tilsvarende spiller som de kunne bruke deler fra. Idag fikk jeg beskjed om at "Reparasjon ikke er lønnsom" og at jeg kunne hente spilleren. Jeg fikk også en faktura på 566,- for motor + en annen del og litt arbeid.

Spørsmålet er da: Er det riktig at jeg nå må betale denne regningen? Videospilleren fungerer jo ikke!

Fortsetter under...

Skrevet

Motoren og den delen må de jo bare skru ut igjen å beholde på butikken!! Protester å bare betal litt for arbeid. Det ville jeg prøvet før jeg betaler noe jeg ikke får! Det får da være måte på....

Skrevet

Det koster jo ofte litt å få et verksted til å ta en titt, og å finne feilen. Hvis det deretter viser seg at det ikke er lønnsomt å reparere, så har de jo fortsatt gjort feilsøkingen.

Men når det har gått to år, så hadde jeg - hvis jeg var verkstedet - ikke fakturert for feilsøkingen.

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...