Gjest tjohoo Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 16.04.2003 (JA, helt tilbake til 2003) leverte jeg inn en videospiller til reparasjon. Reperatørene mente bl.a. at en motor var i stykker og bestilte og satte inn ny motor. Det viste seg at dette ikke var nok til at spilleren fungerer. De har siden da hatt spilleren inne i håp om at det skulle dukke opp en tilsvarende spiller som de kunne bruke deler fra. Idag fikk jeg beskjed om at "Reparasjon ikke er lønnsom" og at jeg kunne hente spilleren. Jeg fikk også en faktura på 566,- for motor + en annen del og litt arbeid. Spørsmålet er da: Er det riktig at jeg nå må betale denne regningen? Videospilleren fungerer jo ikke! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Motoren og den delen må de jo bare skru ut igjen å beholde på butikken!! Protester å bare betal litt for arbeid. Det ville jeg prøvet før jeg betaler noe jeg ikke får! Det får da være måte på.... 0 Siter
Prozak Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Det koster jo ofte litt å få et verksted til å ta en titt, og å finne feilen. Hvis det deretter viser seg at det ikke er lønnsomt å reparere, så har de jo fortsatt gjort feilsøkingen. Men når det har gått to år, så hadde jeg - hvis jeg var verkstedet - ikke fakturert for feilsøkingen. "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.