anitaiglebekk Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Hei Mette jeg er en jente som lurte på en ting går det ann å fjerne menstruasjonen? når jeg har smerter i underlivet å magen begge plasser? så har til vanlig vondt må man vondt for å ta det vekk? jeg prøver å kjenne etter hvor jeg har vondt da men jeg finner det ikke ut Hilsenn Anita 0 Siter
tiliti Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Har du prøvd smertestillende? Naproxen? Søskenbarnet mitt med store menssmerter får smertene 1 gang i måneden selv om de har fjernet mensen med p-piller. 0 Siter
jaime Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Går du på prevensjon da? Riktig type hormoner hjelper jo mange. Du kan også bruke P-piller/ring/plaster til å hoppe over mensen, som tiliti sier, eller du kan få lagt inn hormonspiral eller ta P-sprøyten, noe de fleste mister mensen helt eller nesten av. Det går også an å svi av slimhinnene inni livmoren, såfremt du ikke har tenkt til å formere deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.