Gå til innhold

Til dere som var på julebord i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

*LOL*

Krangle med en dukke?

Utrolig. hehe - det var ihvertfall noe jeg _ikke_ gjorde igår. Selv om jeg var på julebord. :)

Skrevet

he he he. og ALLE kollegene dine ser på. utrolig kult.

Glad for at jeg følger min julebordsregel nr 1: i overimorgen er det mandag!

Gjest LucySky
Skrevet

Den anda hadde jeg banket opp sjøl, om jeg hadde sett den. Makan til frekt oppsyn!

Skrevet

Hoho. Stakkars fyr når han blir edru! Han kan ikke være høy i hatten når han møter kollegaene sine igjen!

Skrevet

hehe, jeg vet at jeg sendte mange syke sms, og det er jo ingenting mot dette. *flir* at det går an!

Skrevet

hehe, jeg vet at jeg sendte mange syke sms, og det er jo ingenting mot dette. *flir* at det går an!

hehe, sender du og rare sms når du drikker?

;-P

Been there...osv. (skjer hver gang, hehe)

Skrevet

Antagelig er denne apekatten så dum at han ikke skjønner at han har dritet seg ut.

Skrevet

;-P

jeg lærer aldri. Og jeg burde jo slå av ordbokfunksjonen da, det blir MYE rart når man sender uten å sjekke hva som står i ruta før man sender. :o)

Skrevet

Antagelig er denne apekatten så dum at han ikke skjønner at han har dritet seg ut.

Kanskje påminnelse av 600 kollegaer hjelper? *s*

Skrevet

Kanskje påminnelse av 600 kollegaer hjelper? *s*

Hehe, får håpe det, men er man så kort i hode at man krangler med ei dokke, så tror jeg ikke det er store håpet om å skjønne at man har dritet seg ut heller, selv om 600 kollegaer skulle minne han på det.

Gjest svaksterk
Skrevet

*puste lettet ut*

DET har jeg væffal ikke gjort!

:-)

Skrevet

Hehehehehe... var på julebord i går, men hadde det råmorsomt selv om det ikke var noen andeangrep ;)

Skrevet

;-P

Hehe... jeg la igjen mobilen på hotellrommet. Klok av skade!

:-D

Skrevet

Jeg var på julebord i går, men jeg pleier ikke sloss med dukker akkurat. Fy, så flau han må være i dag? Stakkar, får nesten litt vondt av ham!

"Når alkoholen går inn, går vettet ut..." Det stemmer vel i dette tilfellet iallefall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...