Gjest Linepinekinemine Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Hei dere gutter der ute Jeg lurte på hvor ofte dere skifter undertøy? Typen min bruker sin boxer i 3 dager og skifter etter det. Hva med dere og hva er normalt? 0 Siter
Velouria Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Mannen her i huset skifter hver dag som resten av familien. 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Æsj!! Alle jeg har vært sammen med har byttet bokser minst en gang om dagen, bør vel ikke være noen forskjell på jenter og gutter her? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Jeg har aldri vært borti noen gutter som ikke skifter undertøy daglig. Om det ikke er klesvask-krise, da KAN den vel gå en dag til under sterk tvil.. Jeg tror da og håper de bytter like ofte som jentene! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Sambo bytter boxer hver dag. Hadde han ikke gjort det, hadde jeg nok krevd at han skulle gjøre det. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Kommer nå an på, syns jeg. Han i huset her skifter vel hver annen dag, men hver dag om det trengs. Han ser det (den) an, tror jeg. Det er litt hysterisk å forlange totalskift også av småunger å skifte så ofte som mange her later til å syns er veldig viktig. Kommer an på hvor vondt man lukter, for eksempel. Dere er litt redd kropp, er dere ikke? (Nå tror jeg at jeg stikker, og lager litt middag til min skittenferdige, men veldig godt luktende husbond. Som virkelig er en renslig person på alle måter). 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Det burde være en selvfølge å skifte undertøy hver dag. Tviler på at du finner så veldig mange som ikke gjør det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Jeg hadde blitt ganske sur hvis gubben hadde brukt boxeren i tre dager uten å skifte :-( Han skifter enten en eller to ganger pr dag. Avhenger av om han dusjer en eller to ganger hver dag (etter trening f.eks.) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Eh, jeg er ikke gutt, men typen skifter også undertøy hver dag ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Sambo skifter boxer og vasker seg hver dag. Han dusjer forøvrig annenhver dag. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Fysj for en gris. Jeg kan ikke skjønne at det skal være et spørsmål engang - selvfølgelig skifter man underbukse hver dag. "............................................." 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Jeg er ikke gutt, men er gift med en. Han skifter underbukse hver dag. 0 Siter
Elbereth Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Svarer for min: Hver eneste dag. *kvalm ved tanken på tredagerstruse* 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg tror kjæresten skifter hver dag? Det kan vel hende det går et par dager kanskje, men ikke mer. 3-dagerstruser er ÆSJ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.