Gjest dette funderer jeg på Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 hvor ville dere anbefalt å reise til syden? 0 Siter
Gjest Liksom Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Kommer helt an på hva du vil i syden. Vil du feste, oppleve masse rart eller bare sole deg? Må jo velge etter det... 0 Siter
Gjest dette funderer jeg på Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Kommer helt an på hva du vil i syden. Vil du feste, oppleve masse rart eller bare sole deg? Må jo velge etter det... ikke feste nei.. jeg vil oppleve mye, se mye og sole meg mye;) hehe var på kypros i fjor, og har vært på lanzarote før;) 0 Siter
Gemini Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 ikke feste nei.. jeg vil oppleve mye, se mye og sole meg mye;) hehe var på kypros i fjor, og har vært på lanzarote før;) Når på året skal du reise da? Det er ikke ferie-sesong på alle reisemål året rundt... 0 Siter
Gjest dette funderer jeg på Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Når på året skal du reise da? Det er ikke ferie-sesong på alle reisemål året rundt... sommer;) hehe, skriver ikke noe jeg i dag..**oppgitt** 0 Siter
Gemini Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 sommer;) hehe, skriver ikke noe jeg i dag..**oppgitt** Oppgitt? Vel, jeg ville anbefale Chios eller Lesvos (begge greske øyer). Den første er min desiderte favoritt. Det er få selskaper som har charter dit, i sommer var det vel bare Lilleput Reiser - www.lilleput.no Det er en forholdsvis stor øy, med mye å se, fint å kjøre rundt (om man skal rekke å stoppe og se noe, og ikke bare kjøre rundt, så trenger man flere dagsturer for å "komme over" hele øya). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.