Gå til innhold

er det noe som feiler meg..?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke glad

heisann..

vet ikke helt hva jeg skal skrive..

tror kanskje jeg har noe som kan ligne på noe av det jeg har lest om her.. men vet ikke.. jeg er ei jente på 17 år som sliter veldi med mitt eget utseende, og klarer til tider ikke spise.. begynner ofte å gråte bare jeg ser meg selv i speilet.. føler meg smellfeit og orker ikke gå ut.. -går rundt å er konstant deppa og nedfor..

er det noe galt med meg..?

-beklager viss dette innlegget ikke passer her,og viss dette er bare syting.. men hadde satt stor pris på om noen kunne svare meg..

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20887-er-det-noe-som-feiler-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du snakket med noen rundt deg om dette (f.eks. foreldre, lærer, helsesøster)? Første gangen jeg fortalte om spiseproblemene, var det moren til en venninne jeg snakket med. Kanskje det er en idé?

Det kan hjelpe å snakke med noen om hvordan du føler det, og kanskje kan den du snakker med om dette, hjelpe deg videre hvis du trenger det.

For din egen skyld, vær så snill og prat med noen om det.

*sender deg mange lykkeønskninger*

Klem fra

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære - ikke glad! Det at du ikke er glad og fornøyd i hverdagen , men sliter med å akseptere deg selv, ditt utseende- kan tyde på at du kanskje har et problem. Det er flott at du tar opp spørsmålet her. Det er lov å tvile og det er ikke alltid like lett å si om en person har en spiseforstyrrelse eller ei- det å sette grenser for normal/unormalt forhold til mat, vekt, kropp og utseende. Dersom du opplever at hverdagen din stort sett preges av tanker og følelser relatert til mat, vekt og utseende kan det tyde på at du kan ha/være i fare for å utvikle en spiseforstyrrelse. Jeg råder deg til å snakke med en du stoler på foreldre, søsken, tante, onkel, venner eller søke kontakt ved lærer, helsesøster, helsestasjon- slik at du/dere sammen kan finne ut om du er i behov av mer hjelp, lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...