Gå til innhold

FU: Hva var ditt første møte med DOL?

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Hvordan havnet dere på DOL?

Mulig det finnes andre tråder om det her, men jeg ble inspirert av en tråd her om dagen med "hvor lenge har du vært på DOL".

Da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine, sammen med søsteren min, så var det alltid www.doktoronline.no som var sist besøkte nettside når hun hadde vært på internett, så jeg begynte å klikke meg inn dit jeg også, for nysgjerrigheten sin del.

Etterhvert skjønte jeg hvem hun var, fordi jeg kjente igjen ting i innleggene hennes. Og jeg hadde lenge noia for at hun skulle skjønne hvem jeg var ;) Men hun vet det nå, da.

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

8

• Line

4

• amber sun

3

• Prozak

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Er hun her enda? =)

Jeg stilte noen småpinlige spørsmål her om prevansjon og noe greier for en del år siden, da jeg skulle til å debutere.. ;)

Og så stilte jeg et nytt spm om samlivsproblemer for noen mnd'er siden samtidig som jeg kikka litt på 100 nyeste, og vips så var jeg hekta.

Gjest Yours truly
Skrevet

He he... Litt flaut, men jeg søkte faktisk på oralsex på kvasir og første siden jeg fikk opp var seksualforumet på dol... Fant da fram til åpent forum

og har vært "tilskuer" ever since...

Dette var i 1999!

Gjest Calóni
Skrevet

Er hun her enda? =)

Jeg stilte noen småpinlige spørsmål her om prevansjon og noe greier for en del år siden, da jeg skulle til å debutere.. ;)

Og så stilte jeg et nytt spm om samlivsproblemer for noen mnd'er siden samtidig som jeg kikka litt på 100 nyeste, og vips så var jeg hekta.

Men hvordan fikk du høre om DOL?

Jada, hun er her enda :)

Gjest Calóni
Skrevet

He he... Litt flaut, men jeg søkte faktisk på oralsex på kvasir og første siden jeg fikk opp var seksualforumet på dol... Fant da fram til åpent forum

og har vært "tilskuer" ever since...

Dette var i 1999!

Tilskuer?!

Det var slik jeg også begynte, men etterhvert måtte jeg gi etter for lysten til å svare på det folk skrev ;)

Skrevet

Jeg så en liten lapp om doktoronline på Rikshospitalet i Oslo. Dette var i 1999. Siden har jeg vært her, men skriver sjelden noe. Følger med da:)

Annonse

Skrevet

Er Caloni og DarkPink søstre?

*s*

Gjest Calóni
Skrevet

*s*

Nope! Ehm...tror jeg, da? *titte bort på DarkPink*

Skrevet

*s*

Nei....? =)

Men vi kan godt late som, for jeg har alltid ønsket meg en søster =)

Skrevet

Nope! Ehm...tror jeg, da? *titte bort på DarkPink*

Du, når sant skal sies, så er faren min troende til å ha barn rundt overalt, så jeg skal ikke si det for sikkert.

Skrevet

Aner ikke.. jeg bare visste at det var legesider på internett som hette lommelegen og doktoronline, og syntes sistnevnte virket mest seriøst.

Du vil ikke si hvem hun er da? Ble så nysgjerrig jeg nå.. =)

Skrevet

Nei....? =)

Men vi kan godt late som, for jeg har alltid ønsket meg en søster =)

hehe - det så bare sånn ut utfra de forrige svarene deres til hverandre. :)

Gjest Calóni
Skrevet

Du, når sant skal sies, så er faren min troende til å ha barn rundt overalt, så jeg skal ikke si det for sikkert.

Hehe, men faren min er ikke det, så da kan alt tyde på at vi -ikke- er søsken ;)

Søsteren min kaller seg Adriana, men hun er ikke veldig aktiv. Et innlegg i ny og ne, men hun smugtitter nok litt på meg, siden jeg først smugtittet på henne i lange tider før jeg sa hvem jeg var ;)

Annonse

Skrevet

Hehe, men faren min er ikke det, så da kan alt tyde på at vi -ikke- er søsken ;)

Søsteren min kaller seg Adriana, men hun er ikke veldig aktiv. Et innlegg i ny og ne, men hun smugtitter nok litt på meg, siden jeg først smugtittet på henne i lange tider før jeg sa hvem jeg var ;)

Adriana har jeg sett her inne ja. Da er altså Adriana og Caloni søstre da. :)

*oppdatert*

;-P

Gjest Calóni
Skrevet

Adriana har jeg sett her inne ja. Da er altså Adriana og Caloni søstre da. :)

*oppdatert*

;-P

*humre*

Og siden mitt fulle nick egentlig er Caloni Makaroni, så døpte jeg henne til Adriana Makaroni når jeg fortalte henne om hvem jeg var.

Jeg var på ranglerchatten i lange tider, og når hun plutselig en dag joinet kanalen, da skal jeg si jeg ble stressa! Men det tok fortsatt lang tid før jeg fortalte, selv om hun titt og ofte var innom ;)

Hm...leser du dette, Adriana? :P

Skrevet

Jeg var på besøk hos foreldrene mine og søkte på nettet ang et helsespørsmål (husker ikke hva det var). Det var sommereren 2002, og jeg er aktiv i perioder kan man vel si. Noen ganger ble det litt vel mye aktivitet..Stive skuldre og et liv i RL er vel en grunn til periode-passiviteten.

Skrevet

Nei, men kanskje moren din falt for hans uimotståelige sjarm en gang?

Ah, tror jeg har sett henne ja. Morsomt da =)

Gjest Ikke vær for sikker ;)
Skrevet

Moren din kan jo være det? ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Moren din kan jo være det? ;)

Tihi, joda ;) Men overveiende sannsynlig vil jeg nok ikke påstå det er! Men om DarkPink vil, så kan hun jo adoptere meg?

Gjest Calóni
Skrevet

Nei, men kanskje moren din falt for hans uimotståelige sjarm en gang?

Ah, tror jeg har sett henne ja. Morsomt da =)

Stor fare for at faren min ville merka det om noen hadde satt henne på tjukken, liksom ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...