Gjest Yours truly Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Tilskuer?! Det var slik jeg også begynte, men etterhvert måtte jeg gi etter for lysten til å svare på det folk skrev Har begynt å svare litt nå i det siste :-) Er jo artig å følge med om man får litt respons da! Det værste er jo om man skriver masse bull* i fylla , har bedt min andre halvpart om å holde meg langt unna pcen på sånne dager :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Har begynt å svare litt nå i det siste :-) Er jo artig å følge med om man får litt respons da! Det værste er jo om man skriver masse bull* i fylla , har bedt min andre halvpart om å holde meg langt unna pcen på sånne dager :-) Jeg har enda til gode å fylle-DOL'e! bank i bordet! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Seksualitetsforum. Det var, og er ennå, det mest seriøse norske seksualitetsforumet som finnes. ".............................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Jeg søkte på mikroinjeksjon og havnet inne på ufrivillig barnløs. Jeg kjente ingen som hadde fått barn ved denne metoden fordi den var forbudt i Norge da jeg fikk minstemann. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Seksualitetsforum. Det var, og er ennå, det mest seriøse norske seksualitetsforumet som finnes. ".............................................." Skikkelig kvalitet på norske seksualitetsforum rundt om i landet, skjønner jeg 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Stor fare for at faren min ville merka det om noen hadde satt henne på tjukken, liksom Han tror jo selvsagt at det er hans barn da, vettu.. Ser du ikke på Discovery Channel eller? =p 0 Siter
Gjest Yours truly Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Jeg har enda til gode å fylle-DOL'e! bank i bordet! He he :-) Bank litt for meg og :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Han tror jo selvsagt at det er hans barn da, vettu.. Ser du ikke på Discovery Channel eller? =p Oh..rite...Men det er litt for mange som tok meg og Adriana for å være tvillinger da vi var yngre til at noe sånt kan være veldig trolig. Men joda, sånt -kan- jo skje 0 Siter
fresja Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 En venninne sa at sønnen hadde spurt på DOL en gang noen i familien var syke. I begynnelsen leste og spurte jeg mest om sykdom. 0 Siter
drizzle Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Tror jeg var inne på idrettslegen-forum først, men husker ikke hvorfor. Men oppdaget etterhvert alle de andre forumene, og er nok mest tilskuer, men skriver litt av og til 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 En venninne sa at sønnen hadde spurt på DOL en gang noen i familien var syke. I begynnelsen leste og spurte jeg mest om sykdom. Mm, jeg begynte hovedsaklig å lese (og skrive litt) på psykiatriforumet. Det var der jeg skrev mitt første innlegg! Men så utvidet jeg horisontene litt, og nå er jeg mest på åpent. Pluss at jeg må få med meg alle de interessante diskusjonene på foreldre&småbarn, seff! 0 Siter
McLoud Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Jeg opplevde at pikken var i ferd med å falle av og skjønte at jeg trengte hjelp. Søkte på nettet, fant DOL...og ingen kunne hjelpe. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Jeg opplevde at pikken var i ferd med å falle av og skjønte at jeg trengte hjelp. Søkte på nettet, fant DOL...og ingen kunne hjelpe. Du tilhører nok en majoritet. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Skikkelig kvalitet på norske seksualitetsforum rundt om i landet, skjønner jeg Nope :-) ".................................." 0 Siter
McLoud Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Du tilhører nok en majoritet. Neppe, siden det er kun 50% av befolkningen som har pikk, og svaært mange av disse med samme problem kan det da ikke være. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Mitt førate møte med dol var at jeg hadde et helsespørsmål. Den gang var det gratis å få svar. Etterhvert oppdaget jeg at det også var flere forum her. Nå er jeg mest på Åpent, Samliv og Seksualitet, men havner innom andre forum også via "100 nyeste". Jeg har ikke benyttet meg av helsepersonale her etter at de har begynt å ta betalt. Når jeg ser hvilke svar andre får, er det uhyre sjelden jeg synes de er verdt 100 kr! 0 Siter
Line Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Søstra mi skulle vise meg et innlegg om narkolepsi, som var på ei ny nettside som het doktoronline.no. Det er over ni år siden, ni år og tre måneder, faktisk. Man vender stadig tilbake... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Søstra mi skulle vise meg et innlegg om narkolepsi, som var på ei ny nettside som het doktoronline.no. Det er over ni år siden, ni år og tre måneder, faktisk. Man vender stadig tilbake... Damn...så DOL er med andre ord snart 10 år gammelt? 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Mitt førate møte med dol var at jeg hadde et helsespørsmål. Den gang var det gratis å få svar. Etterhvert oppdaget jeg at det også var flere forum her. Nå er jeg mest på Åpent, Samliv og Seksualitet, men havner innom andre forum også via "100 nyeste". Jeg har ikke benyttet meg av helsepersonale her etter at de har begynt å ta betalt. Når jeg ser hvilke svar andre får, er det uhyre sjelden jeg synes de er verdt 100 kr! Ikke sant? Jeg synes ofte det er forfedelig generelle og knappe svar som blir gitt av fagpersonene. Men nå synes jeg ikke leger i levende live på legekontor ikke er så mye bedre da. 0 Siter
Line Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Damn...så DOL er med andre ord snart 10 år gammelt? Ja, Dol ble opprettet en eller annen gang det samme året, altså i 1996. Skal tro om det ikke var i april eller mai det året? Tror Lillemus eller vet, de er to av de som har holdt ut sammen med meg her Hehe.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.