Gå til innhold

FU: Hva var ditt første møte med DOL?

Anbefalte innlegg

Gjest Yours truly
Skrevet

Tilskuer?!

Det var slik jeg også begynte, men etterhvert måtte jeg gi etter for lysten til å svare på det folk skrev ;)

Har begynt å svare litt nå i det siste

:-) Er jo artig å følge med om man får

litt respons da! Det værste er jo om man

skriver masse bull* i fylla , har bedt min andre halvpart om å holde meg

langt unna pcen på sånne dager :-)

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

8

• Line

4

• amber sun

3

• Prozak

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Calóni
Skrevet

Har begynt å svare litt nå i det siste

:-) Er jo artig å følge med om man får

litt respons da! Det værste er jo om man

skriver masse bull* i fylla , har bedt min andre halvpart om å holde meg

langt unna pcen på sånne dager :-)

Jeg har enda til gode å fylle-DOL'e! bank i bordet!

Skrevet

Seksualitetsforum. Det var, og er ennå, det mest seriøse norske seksualitetsforumet som finnes.

".............................................."

Skrevet

Jeg søkte på mikroinjeksjon og havnet inne på ufrivillig barnløs. Jeg kjente ingen som hadde fått barn ved denne metoden fordi den var forbudt i Norge da jeg fikk minstemann.

Gjest Calóni
Skrevet

Seksualitetsforum. Det var, og er ennå, det mest seriøse norske seksualitetsforumet som finnes.

".............................................."

Skikkelig kvalitet på norske seksualitetsforum rundt om i landet, skjønner jeg ;)

Skrevet

Stor fare for at faren min ville merka det om noen hadde satt henne på tjukken, liksom ;)

Han tror jo selvsagt at det er hans barn da, vettu.. Ser du ikke på Discovery Channel eller? =p

Annonse

Gjest Yours truly
Skrevet

Jeg har enda til gode å fylle-DOL'e! bank i bordet!

He he :-) Bank litt for meg og :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Han tror jo selvsagt at det er hans barn da, vettu.. Ser du ikke på Discovery Channel eller? =p

Oh..rite...Men det er litt for mange som tok meg og Adriana for å være tvillinger da vi var yngre til at noe sånt kan være veldig trolig. Men joda, sånt -kan- jo skje ;)

Skrevet

En venninne sa at sønnen hadde spurt på DOL en gang noen i familien var syke. I begynnelsen leste og spurte jeg mest om sykdom.

Skrevet

Tror jeg var inne på idrettslegen-forum først, men husker ikke hvorfor. Men oppdaget etterhvert alle de andre forumene, og er nok mest tilskuer, men skriver litt av og til :)

Gjest Calóni
Skrevet

En venninne sa at sønnen hadde spurt på DOL en gang noen i familien var syke. I begynnelsen leste og spurte jeg mest om sykdom.

Mm, jeg begynte hovedsaklig å lese (og skrive litt) på psykiatriforumet. Det var der jeg skrev mitt første innlegg! Men så utvidet jeg horisontene litt, og nå er jeg mest på åpent. Pluss at jeg må få med meg alle de interessante diskusjonene på foreldre&småbarn, seff!

Skrevet

Jeg opplevde at pikken var i ferd med å falle av og skjønte at jeg trengte hjelp. Søkte på nettet, fant DOL...og ingen kunne hjelpe.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg opplevde at pikken var i ferd med å falle av og skjønte at jeg trengte hjelp. Søkte på nettet, fant DOL...og ingen kunne hjelpe.

Du tilhører nok en majoritet.

Annonse

Skrevet

Skikkelig kvalitet på norske seksualitetsforum rundt om i landet, skjønner jeg ;)

Nope :-)

".................................."

Skrevet

Du tilhører nok en majoritet.

Neppe, siden det er kun 50% av befolkningen som har pikk, og svaært mange av disse med samme problem kan det da ikke være.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Mitt førate møte med dol var at jeg hadde et helsespørsmål. Den gang var det gratis å få svar.

Etterhvert oppdaget jeg at det også var flere forum her. Nå er jeg mest på Åpent, Samliv og Seksualitet, men havner innom andre forum også via "100 nyeste".

Jeg har ikke benyttet meg av helsepersonale her etter at de har begynt å ta betalt. Når jeg ser hvilke svar andre får, er det uhyre sjelden jeg synes de er verdt 100 kr!

Skrevet

Søstra mi skulle vise meg et innlegg om narkolepsi, som var på ei ny nettside som het doktoronline.no.

Det er over ni år siden, ni år og tre måneder, faktisk.

Man vender stadig tilbake... ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Søstra mi skulle vise meg et innlegg om narkolepsi, som var på ei ny nettside som het doktoronline.no.

Det er over ni år siden, ni år og tre måneder, faktisk.

Man vender stadig tilbake... ;)

Damn...så DOL er med andre ord snart 10 år gammelt? :o

Skrevet

Mitt førate møte med dol var at jeg hadde et helsespørsmål. Den gang var det gratis å få svar.

Etterhvert oppdaget jeg at det også var flere forum her. Nå er jeg mest på Åpent, Samliv og Seksualitet, men havner innom andre forum også via "100 nyeste".

Jeg har ikke benyttet meg av helsepersonale her etter at de har begynt å ta betalt. Når jeg ser hvilke svar andre får, er det uhyre sjelden jeg synes de er verdt 100 kr!

Ikke sant? Jeg synes ofte det er forfedelig generelle og knappe svar som blir gitt av fagpersonene.

Men nå synes jeg ikke leger i levende live på legekontor ikke er så mye bedre da.

Skrevet

Damn...så DOL er med andre ord snart 10 år gammelt? :o

Ja, Dol ble opprettet en eller annen gang det samme året, altså i 1996. Skal tro om det ikke var i april eller mai det året?

Tror Lillemus eller vet, de er to av de som har holdt ut sammen med meg her ;)

Hehe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...