Gå til innhold

FU: Hva var ditt første møte med DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damn...så DOL er med andre ord snart 10 år gammelt? :o

... eller Gemini, skulle det stå.

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

8

• Line

4

• amber sun

3

• Prozak

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Calóni
Skrevet

Ja, Dol ble opprettet en eller annen gang det samme året, altså i 1996. Skal tro om det ikke var i april eller mai det året?

Tror Lillemus eller vet, de er to av de som har holdt ut sammen med meg her ;)

Hehe..

Trøndere er seiglivete ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ikke sant? Jeg synes ofte det er forfedelig generelle og knappe svar som blir gitt av fagpersonene.

Men nå synes jeg ikke leger i levende live på legekontor ikke er så mye bedre da.

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min, hun er flink :-)

Gjest LucySky
Skrevet

Ikke sant? Jeg synes ofte det er forfedelig generelle og knappe svar som blir gitt av fagpersonene.

Men nå synes jeg ikke leger i levende live på legekontor ikke er så mye bedre da.

Ha-ha, jeg husker det godt! Det var i ca.2002, og jeg fant det på nettet på leit etter oppdateringer om pollenallergi.

Etter å ha vært litt ut og inn på Allergi og Allmenn noen måneder, og stilt noen spørsmål og fått svar, kom jeg en dag til å scrolle meg helt ned til Åpent.

Der sto det at her er din talerstol om allmenne og medisinske spørsmål, men det var det lite av, det var ostekakeoppskrifter og dumme vitser og jeg tenkte "herregud! hva ER dette for noe sludder?!"

:=))

Skrevet

Det husker jeg ikke. Det er i underkant av 6 år siden.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min, hun er flink :-)

Heldige du!

Annonse

Skrevet

Trøndere er seiglivete ;)

Hehe... jupp! Det skal ikke stå på tålmodigheta, nei!

*Gliser*

:-D

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Heldige du!

Ja... Jeg har hatt henne i 14 år, gir ikke slipp med det første.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg husker ikke, jeg tror jeg skulle finne ut av ett eller annet hypokonderaktig og søkte nettet, også så jeg jo at her satt det folk og skravla, så da slang jeg meg med:-)

Skrevet

Jeg husker faktisk ikke, men det var i forbindelse med et svangerskap, så jeg søkte vel på noe da ... - og havna her.

Var lenge bare på Foreldre, småbarn (den gangen jeg begynte her - var vel i 1997/98 - var graviditet og barn ett forum). Så ble jeg mer og mer på åpent, og utfra 100 nyeste havner jeg av og til andre steder også.

Skrevet

Da jeg ble sykemeldt en periode for syv år siden søkte jeg etter artikler på nettet og fant doktoronline. Jeg husker ikke hva jeg skrev eller spurte om i begynnelsen, men jeg skrev mye da jeg ble skilt for noen år tilbake. Jeg har vært borte i lange perioder i de syv årene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...