Gå til innhold

Falske smil - kan du avsløre dem?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Calóni
Skrevet

Hehe, den der var postet her for en god stund siden også.

Jeg klarte ikke så mange, gitt!

Skrevet

Den var oppe her for noen dager siden...og jeg klarte 19 av 20.

;)

Skrevet

Hmmm....16 av 20. Det var ikke så altfor lett det der, selv om noen var rimelig åpenbare.

"............................................."

Annonse

Skrevet

20 av 20 :)

Men så har jeg sett en dokumentar om falske smil og hvordan man kan gjenkjenne de. Tror nok ikke jeg er så veldig flink i virkeligheten, når jeg ikke har det i tankene hele tiden.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

20 av 20 :)

Men så har jeg sett en dokumentar om falske smil og hvordan man kan gjenkjenne de. Tror nok ikke jeg er så veldig flink i virkeligheten, når jeg ikke har det i tankene hele tiden.

hvordan kan man gjenkjenne dem?

Skrevet

Musklene rundt øynene. Ikke se på smilet, stirr de inn i øynene. Disse øyeforandringene når man smiler kan ikke kontrolleres av vilje, det kan der i mot munnmusklaturen.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Musklene rundt øynene. Ikke se på smilet, stirr de inn i øynene. Disse øyeforandringene når man smiler kan ikke kontrolleres av vilje, det kan der i mot munnmusklaturen.

ok, jeg prøver på nytt. Jeg så ikke på svarene jeg hadde riktig isted, hvilken bilder som var feil.

Skrevet

Menneskekunskap kanskje ?

Skrevet

ok, jeg prøver på nytt. Jeg så ikke på svarene jeg hadde riktig isted, hvilken bilder som var feil.

Lykke til :)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Lykke til :)

HA!!!

Du hadde rett!!! Jeg så kun på øynene hele tiden, og jeg fikk 20 av 20!

Artig:)

Annonse

Skrevet

HA!!!

Værre er det ikke, Øynene avslører de fleste mere enn noe annet.

Skrevet

HA!!!

Så kuult! :)

Da har du lært noe i dag også :)

fuji1365380447
Skrevet

Jeg greide bare 12...det var dårlig gitt. :(

Trikset er å bare se på øynene. Munnen betyr ingenting!

Gjest Bekkare
Skrevet

Ved å se på hele ansiket fikk jeg 18/20. Ved å se bare på øynene, fikk jeg 10/20.

Skrevet

Ved å se på hele ansiket fikk jeg 18/20. Ved å se bare på øynene, fikk jeg 10/20.

Fungerte ikke for deg, da :)

Gjest papirtiger
Skrevet

19 av 20..

MEN..ørten studier viser at folk er veldig dårlige til å skille mellom slikt.

Avsløre løgnere feks, folk klarer det 50% av gangene ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...