Gå til innhold

Jammen for svarte da..!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Sånn sudoku er jo egna til å gi en slag eller noe, bare ut i fra irritasjon!

Nå har den der vanskelige i VG hatt min fulle oppmerksomhet i i hvertfall en time, og jeg får det pokker ikke til, selvom jeg teller, setter opp alle mulige tall osv, osv..

Jævli irriterende tidsfordriv! Også må jeg liksom gjøre ferdig når jeg har begynt, synes jeg, blir jo helt manisk her! Etter å ha blitt ferdig for ANDRE gang bare for å finne at jeg har for mange åttere, det ga meg farlig høy puls.

Klarer DERE jævelskapen?

*dum og fly forbanna*

laguna1365380434
Skrevet

kan man finne den fra vg på nett?

Vet ikke, jeg har papirutgaven..:-)

Og er sudokunovise. En irritert en.

Skrevet

Tør ikke å prøve meg, i og med at jeg allerede er hekta på en julekalenderkonkurranse, men kjenner til følelsen! For å være litt ondskapsfull:

www.filmweb.no =p

laguna1365380434
Skrevet

Tør ikke å prøve meg, i og med at jeg allerede er hekta på en julekalenderkonkurranse, men kjenner til følelsen! For å være litt ondskapsfull:

www.filmweb.no =p

No way! Jeg har nok å irritere meg over for øyeblikket. Kanskje senere!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Og jeg skal aldri mere løse sudoku! Det er jo helsefarlig!

Men det var kult at jeg fikk den til. Til slutt.

Ha!

:-) :-) :-)

*stolt*

Gjest trultemor25
Skrevet

Sudoku er gøy bare når man får det til!

laguna1365380434
Skrevet

Sudoku er gøy bare når man får det til!

Jeg fikk den til til slutt, men mener fortsatt det var mere provoserende enn gøy! ;-P

Jæskla forsmedelig å få feil tall helt til slutt, og måtte begynne på nytt! :-I

Men jeg tok den til slutt, så nå er jeg selvgod, ufordragelig og generelt høy på meg selv..:-P

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Prøv deg på den i VG lørdag du. 16 tall i hver rekke, altså 4x4 ruter. DA må man holde tunga beint i munnen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...