Gå til innhold

diskutrert ari behn?

Gjest følger ikke med.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært disk. om ari behn's opptreden hos skavlan? I aviser eller her? Noen link?

Fortsetter under...

Skrevet

nettavisene...

Har du link? Jeg har lett!

Skrevet

Jeg synes innslaget hans var helt greit, og jeg skjønner ikke helt at han har driti seg så utrolig ut. Robbie kritiserte sveisen hans, men hans sveis var vel ikke noe bedre.

Jeg synes Ari er helt ok!

Annonse

Skrevet

En til:

http://www.vgb.no/29/perma/13160/

Ellers kan du sikkert se programmet i sin helhet på nrk.no

Der var det noen reaksjoner, ja. Jeg så programmet selv, og trodde ikke mine egne øyne helt. At en som tross alt tilhører kongefamilien kan drite seg ut bokstavelig talt... Jeg gremmes!

Takk skal du ha, jeg hadde bare hørt at det hadde vært reaksjoner. Skulle bare mangle. Veldig barnslig av Ari. Stakkar ML

Skrevet

Jeg synes innslaget hans var helt greit, og jeg skjønner ikke helt at han har driti seg så utrolig ut. Robbie kritiserte sveisen hans, men hans sveis var vel ikke noe bedre.

Jeg synes Ari er helt ok!

Jeg synes også innsalget var helt greit. Man kan si mye om Ari Behn, men man trenger da ikke lete med lykt og lupe for å finne ting å henge ham ut for.

Det er jo nesten litt "in" for tiden å latterliggjøre Ari!

Skrevet

Jeg synes også innsalget var helt greit. Man kan si mye om Ari Behn, men man trenger da ikke lete med lykt og lupe for å finne ting å henge ham ut for.

Det er jo nesten litt "in" for tiden å latterliggjøre Ari!

Jeg synes han er tøff, nettopp fordi han er den han har lyst å være.

Hva er det i grunnen som er sånn stas med å nedtone kjærligheten til hverdagsspråket og legge bånd på seg? Det oser pietisme og askese når folk slenger om Ari.

Er det noe verden trenger, er det flere lysfontener og skjønne halvmetre, mer vin og poesi - ikke oppussingskataloger og tørr kneipp fra i går.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva er det i grunnen som er sånn stas med å nedtone kjærligheten til hverdagsspråket og legge bånd på seg? Det oser pietisme og askese når folk slenger om Ari.

Er det noe verden trenger, er det flere lysfontener og skjønne halvmetre, mer vin og poesi - ikke oppussingskataloger og tørr kneipp fra i går.

"Er det noe verden trenger, er det flere lysfontener og skjønne halvmetre, mer vin og poesi - ikke oppussingskataloger og tørr kneipp fra i går."

Helt enig.

Nå så jeg riktignok ikke Ari hos Skavland, men det er en fryd å høre Ari Behn snakke.

Skrevet

Syns du han dreit seg så veldig ut? Jeg syns ikke det, men kanskje jeg misset noe? Kan du utdype?

Skrevet

"Er det noe verden trenger, er det flere lysfontener og skjønne halvmetre, mer vin og poesi - ikke oppussingskataloger og tørr kneipp fra i går."

F..f så bra sagt!*s*

Annonse

Skrevet

Helt enig.

Nå så jeg riktignok ikke Ari hos Skavland, men det er en fryd å høre Ari Behn snakke.

Det er noe med Janteloven...

Skrevet

F..f så bra sagt!*s*

Du er jo verre enn meg til å banne, frøken *S*

Skrevet

Syns du han dreit seg så veldig ut? Jeg syns ikke det, men kanskje jeg misset noe? Kan du utdype?

Han trivialiserer kongefamilien, og

han gjør dem nesten til offentlige kjønnsobjekter også, hvis jeg ikke hørte helt feil.

Skrevet

F..f så bra sagt!*s*

Du! Det kan skyldes at jeg har mine aner nordfra*s*

Likte ordspillet ditt;-)

Gjest avslørt!
Skrevet

Han trivialiserer kongefamilien, og

han gjør dem nesten til offentlige kjønnsobjekter også, hvis jeg ikke hørte helt feil.

HAHA, er dette han Ari sjøl som har det moro, skulle ikke forundre meg, skrullingen! ;)

Han har vært her mye før også...

Skrevet

HAHA, er dette han Ari sjøl som har det moro, skulle ikke forundre meg, skrullingen! ;)

Han har vært her mye før også...

Han har liksom vært HER? Og hvordan vet du det da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...