DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Huff er jeg så fæl? Jeg trodde keinstein var en mann jeg. For å ikke la keinstein så outet uforskyldt så avkrefter jeg hermed at jeg er ham. Hvis dere skulle gjette riktig så skal jeg bekrefte det :-) Du avslører jo ikke om noen gjetter riktig! Jeg vet du er ham. Har ikke noe med fæl å gjøre det vel. 0 Siter
Tante Tea, på tur med en Toller c',) Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Du avslører jo ikke om noen gjetter riktig! Jeg vet du er ham. Har ikke noe med fæl å gjøre det vel. Jammen jeg er jo dame jo. Jeg lover! Jeg har innovertiss. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jammen jeg er jo dame jo. Jeg lover! Jeg har innovertiss. Tror deg ikke. 0 Siter
Tante Tea, på tur med en Toller c',) Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Tror deg ikke. Jaja, deg om det. Jeg blir vel avslørt til slutt, og da tenker alle. Ja, selvfølgelig, henne er det jo:-). 0 Siter
Zombiebob Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Man har sjelden andre enn seg selv å takke - uansett hvilken situasjon man er i. Kriminelle, narkomane, alenemødre, arbeidsløse, fattige, rike, syke, friske - i det hele tatt. Det aller meste er forårsaket av valg vi på et eller annet tidspunkt har tatt. Men; rettferdigjør eller forsvarer det å behandle andre mennesker dårlig av den grunn? Hva gjør deg bedre enn alle oss andre? Bryter inn... for jeg er ikke helt enig i det du sier. Man kan bli alenemor, arbeidsløs, syk og fattig uten at det er selvforskylt. 0 Siter
Gjest begynte på S.. Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Tror deg ikke. Det er ikke Keinstein. Gamlenicket hennes 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det er ikke Keinstein. Gamlenicket hennes Og hvordan vet du det? 0 Siter
Gjest begynte osv Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Og hvordan vet du det? Kjent henne igjen på skrivemåten for lenge siden. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Kjent henne igjen på skrivemåten for lenge siden. Kommer ikke på noen andre kjerringer som begynner på S enn Shitdiddelydoo.. =p 0 Siter
Gjest begynte osv Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Kommer ikke på noen andre kjerringer som begynner på S enn Shitdiddelydoo.. =p Nja, du har jo serendipity, shira12 osv. Ikke noen av dem, da 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Nja, du har jo serendipity, shira12 osv. Ikke noen av dem, da Ah, sant det. Kommer aldri i livet til å komme på det elelr finne det ut. Tror fortsatt at det er keinstein jeg da. 0 Siter
Gjest var det ikke en som het det? Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Nja, du har jo serendipity, shira12 osv. Ikke noen av dem, da shandy? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ah, sant det. Kommer aldri i livet til å komme på det elelr finne det ut. Tror fortsatt at det er keinstein jeg da. DET tror jeg også! 0 Siter
Gjest begynte osv Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ah, sant det. Kommer aldri i livet til å komme på det elelr finne det ut. Tror fortsatt at det er keinstein jeg da. Hvorfor skal en som han skrive om fluer i vinduet o.l? 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hvorfor skal en som han skrive om fluer i vinduet o.l? Fordi der er akkurat sånn han er? Ev. hvis han tror at det ikke er sånn han er, for å dekke over at det er nettopp han. Dvs, deg. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Nja, du har jo serendipity, shira12 osv. Ikke noen av dem, da Er ikke meg iallefall, jeg bruker nicket mitt fast ) 0 Siter
Gjest begynte osv Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Fordi der er akkurat sånn han er? Ev. hvis han tror at det ikke er sånn han er, for å dekke over at det er nettopp han. Dvs, deg. Meg? Nånei, du. Tante Tea osv. sa jo hun ville bekrefte om noen kom med riktig navn. Er vel bare å spørre henne da, om hun kalte seg noe på S før! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Bryter inn... for jeg er ikke helt enig i det du sier. Man kan bli alenemor, arbeidsløs, syk og fattig uten at det er selvforskylt. Nei, det tror jeg ikke... På et eller annet tidspunkt har man foretatt et valg, man velger jo alltid, hver dag hele tiden, hvilken vei man skal gå videre. Min mening 0 Siter
Zombiebob Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Nei, det tror jeg ikke... På et eller annet tidspunkt har man foretatt et valg, man velger jo alltid, hver dag hele tiden, hvilken vei man skal gå videre. Min mening Du kan bli alenemor ved at mannen din blir drept i en bilulykke. Du kan bli arbeidsløs uten å kunne påvirke det (hovedkontoret kan bestemme seg for å nedlegge den filialen du jobber i, en ny oppfinnelse tar bort det økonomiske grunnlaget til firmaet etc.). Du kan bli syk uten å kunne påvirke det. (Det kan være alt fra medfødte skavanker til kreft). Og en uheldig kombinasjon av alt dette kan gjøre deg ganske så fattig. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Du kan bli alenemor ved at mannen din blir drept i en bilulykke. Du kan bli arbeidsløs uten å kunne påvirke det (hovedkontoret kan bestemme seg for å nedlegge den filialen du jobber i, en ny oppfinnelse tar bort det økonomiske grunnlaget til firmaet etc.). Du kan bli syk uten å kunne påvirke det. (Det kan være alt fra medfødte skavanker til kreft). Og en uheldig kombinasjon av alt dette kan gjøre deg ganske så fattig. Og helt kynisk kan man si; "Du kan bli alenemor ved at mannen din blir drept i en bilulykke." * det ville ikke skjedd om du ikke hadde valgt å få barn "Du kan bli arbeidsløs uten å kunne påvirke det (hovedkontoret kan bestemme seg for å nedlegge den filialen du jobber i, en ny oppfinnelse tar bort det økonomiske grunnlaget til firmaet etc.)." * du burde ha sett det komme og valgt en annen jobb, du kunne ha valgt en annen jobb i utgangspunktet, du kan velge å få deg ny jobb med en gang "Du kan bli syk uten å kunne påvirke det. (Det kan være alt fra medfødte skavanker til kreft)." * Man kan bli syk ja - men man velger ofte videre vei selv. Bli liggende i sengen - velge å trene seg opp. Den behandlingen, eller den behandlingen. Man ser ikke alltid konsekvensene av valgene man tar, men en lang rekke valg gjør oss likevel til de menneskene vi er, og de situasjonene vi befinner oss i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.