Gå til innhold

Du er vitne

Tante Tea, på tur med en Toller c',)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff er jeg så fæl? Jeg trodde keinstein var en mann jeg. For å ikke la keinstein så outet uforskyldt så avkrefter jeg hermed at jeg er ham.

Hvis dere skulle gjette riktig så skal jeg bekrefte det :-)

Du avslører jo ikke om noen gjetter riktig! Jeg vet du er ham. Har ikke noe med fæl å gjøre det vel.

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• Tante Tea, på tur med en Toller c',)

6

• McLoud

4

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du avslører jo ikke om noen gjetter riktig! Jeg vet du er ham. Har ikke noe med fæl å gjøre det vel.

Jammen jeg er jo dame jo. Jeg lover! Jeg har innovertiss.

Skrevet

Jammen jeg er jo dame jo. Jeg lover! Jeg har innovertiss.

Tror deg ikke.

Skrevet

Tror deg ikke.

Jaja, deg om det.

Jeg blir vel avslørt til slutt, og da tenker alle. Ja, selvfølgelig, henne er det jo:-).

Skrevet

Man har sjelden andre enn seg selv å takke - uansett hvilken situasjon man er i.

Kriminelle, narkomane, alenemødre, arbeidsløse, fattige, rike, syke, friske - i det hele tatt. Det aller meste er forårsaket av valg vi på et eller annet tidspunkt har tatt.

Men; rettferdigjør eller forsvarer det å behandle andre mennesker dårlig av den grunn?

Hva gjør deg bedre enn alle oss andre?

Bryter inn...

for jeg er ikke helt enig i det du sier. Man kan bli alenemor, arbeidsløs, syk og fattig uten at det er selvforskylt.

Gjest begynte på S..
Skrevet

Tror deg ikke.

Det er ikke Keinstein. Gamlenicket hennes

Skrevet

Det er ikke Keinstein. Gamlenicket hennes

Og hvordan vet du det?

Gjest begynte osv
Skrevet

Og hvordan vet du det?

Kjent henne igjen på skrivemåten for lenge siden.

Skrevet

Kjent henne igjen på skrivemåten for lenge siden.

Kommer ikke på noen andre kjerringer som begynner på S enn Shitdiddelydoo.. =p

Gjest begynte osv
Skrevet

Kommer ikke på noen andre kjerringer som begynner på S enn Shitdiddelydoo.. =p

Nja, du har jo serendipity, shira12 osv. Ikke noen av dem, da :)

Skrevet

Ah, sant det. Kommer aldri i livet til å komme på det elelr finne det ut. Tror fortsatt at det er keinstein jeg da.

Gjest var det ikke en som het det?
Skrevet

shandy?

laguna1365380434
Skrevet

Ah, sant det. Kommer aldri i livet til å komme på det elelr finne det ut. Tror fortsatt at det er keinstein jeg da.

DET tror jeg også!

Gjest begynte osv
Skrevet

Hvorfor skal en som han skrive om fluer i vinduet o.l?

Skrevet

Hvorfor skal en som han skrive om fluer i vinduet o.l?

Fordi der er akkurat sånn han er? Ev. hvis han tror at det ikke er sånn han er, for å dekke over at det er nettopp han. Dvs, deg.

Gjest Shira12
Skrevet

Er ikke meg iallefall, jeg bruker nicket mitt fast :o)

Gjest begynte osv
Skrevet

Fordi der er akkurat sånn han er? Ev. hvis han tror at det ikke er sånn han er, for å dekke over at det er nettopp han. Dvs, deg.

Meg? Nånei, du. Tante Tea osv. sa jo hun ville bekrefte om noen kom med riktig navn. Er vel bare å spørre henne da, om hun kalte seg noe på S før!

Gjest Persille
Skrevet

Bryter inn...

for jeg er ikke helt enig i det du sier. Man kan bli alenemor, arbeidsløs, syk og fattig uten at det er selvforskylt.

Nei, det tror jeg ikke...

På et eller annet tidspunkt har man foretatt et valg, man velger jo alltid, hver dag hele tiden, hvilken vei man skal gå videre.

Min mening :)

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke...

På et eller annet tidspunkt har man foretatt et valg, man velger jo alltid, hver dag hele tiden, hvilken vei man skal gå videre.

Min mening :)

Du kan bli alenemor ved at mannen din blir drept i en bilulykke.

Du kan bli arbeidsløs uten å kunne påvirke det (hovedkontoret kan bestemme seg for å nedlegge den filialen du jobber i, en ny oppfinnelse tar bort det økonomiske grunnlaget til firmaet etc.).

Du kan bli syk uten å kunne påvirke det. (Det kan være alt fra medfødte skavanker til kreft).

Og en uheldig kombinasjon av alt dette kan gjøre deg ganske så fattig.

Gjest Persille
Skrevet

Du kan bli alenemor ved at mannen din blir drept i en bilulykke.

Du kan bli arbeidsløs uten å kunne påvirke det (hovedkontoret kan bestemme seg for å nedlegge den filialen du jobber i, en ny oppfinnelse tar bort det økonomiske grunnlaget til firmaet etc.).

Du kan bli syk uten å kunne påvirke det. (Det kan være alt fra medfødte skavanker til kreft).

Og en uheldig kombinasjon av alt dette kan gjøre deg ganske så fattig.

Og helt kynisk kan man si;

"Du kan bli alenemor ved at mannen din blir drept i en bilulykke."

* det ville ikke skjedd om du ikke hadde valgt å få barn

"Du kan bli arbeidsløs uten å kunne påvirke det (hovedkontoret kan bestemme seg for å nedlegge den filialen du jobber i, en ny oppfinnelse tar bort det økonomiske grunnlaget til firmaet etc.)."

* du burde ha sett det komme og valgt en annen jobb, du kunne ha valgt en annen jobb i utgangspunktet, du kan velge å få deg ny jobb med en gang

"Du kan bli syk uten å kunne påvirke det. (Det kan være alt fra medfødte skavanker til kreft)."

* Man kan bli syk ja - men man velger ofte videre vei selv. Bli liggende i sengen - velge å trene seg opp. Den behandlingen, eller den behandlingen.

Man ser ikke alltid konsekvensene av valgene man tar, men en lang rekke valg gjør oss likevel til de menneskene vi er, og de situasjonene vi befinner oss i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...