Gå til innhold

Lurulf har bursdag i dag!!!!

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• morsan

5

• Klara Q

4

• Gyda

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er sør en mann???!!!

Javisst. En riktig kjekkas også :o)

Skrevet

Jo, det skal jeg fortelle deg:

Av min lille sønn fikk jeg frokost på sengen. Datteren min gav meg et fint smykke med ravsteiner som hun hadde kjøpt for egne penger.

Og min kjære husbond gav meg et lekkert undertøysett. Stringtruse og BH med blonder. I hvitt, og mye dyrere enn det jeg spanderer på meg selv. Han var flink, begge deler var i riktig størrelse! (Tenker på flisa som fikk for liten truse + badevekt...)

Hehe, det har jeg visst ikke fått med meg. Tenker det var månelyst hjemme hos flisa den dagen!

Det høres ut som om du har hatt en skjønn dag med en skjønn familie. Er deg vel unt! Nå må du vel snart inn i køya til snille mannen og demonstrere den nye habitten?

:)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

"Javisst. En riktig kjekkas også :o)"

Der vet du mer enn meg. Jeg visste at han var mann, men ikke utseendet hans. Har du truffet Sør, eller bare sett bilde av han?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hehe, det har jeg visst ikke fått med meg. Tenker det var månelyst hjemme hos flisa den dagen!

Det høres ut som om du har hatt en skjønn dag med en skjønn familie. Er deg vel unt! Nå må du vel snart inn i køya til snille mannen og demonstrere den nye habitten?

:)

Det ble et lite strippeshow i går kveld, ja ;-)

Skrevet

*s*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hilser også!!

Takker!

Du husket jo på meg i mail i går også :-) :-)

hare1365380455
Skrevet

Takker!

Du husket jo på meg i mail i går også :-) :-)

Selvfølgelig!! :D Håper du hadde en kjempefin dag!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Selvfølgelig!! :D Håper du hadde en kjempefin dag!

Det hadde jeg :-) En koselig familiedag med adventssysler :-), gaver og kake, som seg hør og bør!

Skrevet

*plystre*

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Ja, visste du ikke det?

NEI!

Jeg føler meg ikke akkurat som en brunette nå, for å si det sånn;)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Det må være den største bomben jeg er blitt servert her på dol! Har ikke tenkt tanken engang at sør kunne være en mann!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det må være den største bomben jeg er blitt servert her på dol! Har ikke tenkt tanken engang at sør kunne være en mann!

He he..tuller du? Jeg har aldri tenkt på han som noe annet enn hankjønn =)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

He he..tuller du? Jeg har aldri tenkt på han som noe annet enn hankjønn =)

nei, jeg er så sjokkert nå. Jeg tenkte sør var en blond dame med skulderlangt hår:)

Tidig hvor feil en kan ta. Jeg har liksom dannet meg et bilde om sånn ca hvordan folk ser ut. Helt sprøtt egentlig:)

Skrevet

nei, jeg er så sjokkert nå. Jeg tenkte sør var en blond dame med skulderlangt hår:)

Tidig hvor feil en kan ta. Jeg har liksom dannet meg et bilde om sånn ca hvordan folk ser ut. Helt sprøtt egentlig:)

Hehe, det var noen som trodde at Sør var Aslak Sira Myhre, og i så fall ville det jo ha stemt med langt, lyst hår.

Men jeg tror Sør er en mann mellom 40 og 50, som lever materielt enkelt (uten bil) og er bosatt i ambers by.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe, det var noen som trodde at Sør var Aslak Sira Myhre, og i så fall ville det jo ha stemt med langt, lyst hår.

Men jeg tror Sør er en mann mellom 40 og 50, som lever materielt enkelt (uten bil) og er bosatt i ambers by.

Og min by =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he..artig =)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

NEI!

Jeg føler meg ikke akkurat som en brunette nå, for å si det sånn;)

*S*

Godt at du har meg til å dra opp inntrykket denne gangen, da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...