Gjest rota Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Prins Sverre Olav. Klinger ikke det bra da. Eller Prins Karl Magnus, etter sin far og etter sin tippoldefars egentlige navn. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 jeg tror at de kommer til å gå for Eirik. Eirik Olav etc 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 jeg tror at de kommer til å gå for Eirik. Eirik Olav etc Sven Olav... ;-) 0 Siter
Gjest Jim Kenneth Hassan Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 kronprinsparet er jo så hippe på narkomane og innvandrere derfor tror jeg navnet må bli 0 Siter
Aryane Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Neeei, ikke du også! Jeg har jo funnet på Olav Magnus!!! næhei....det var meg som fant på det.....) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Sven Olav... ;-) Populert kalt Svenno 0 Siter
Søssa Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Sven Olav... ;-) Får han et navn med Olav i, så får vi vel garantert et oppslag i Se og Hør med Svenno også. Han står fram med sin glede over at prinsen blir oppkalt etter han! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Harald Magnus er vel et OK navn 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Får han et navn med Olav i, så får vi vel garantert et oppslag i Se og Hør med Svenno også. Han står fram med sin glede over at prinsen blir oppkalt etter han! hahaha! Skulle dæven døtte ikke forundre meg. 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Får han et navn med Olav i, så får vi vel garantert et oppslag i Se og Hør med Svenno også. Han står fram med sin glede over at prinsen blir oppkalt etter han! haha.. ja ikke sant 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 jeg tror at de kommer til å gå for Eirik. Eirik Olav etc Hvis de går utenom helt kongelige navn, klinger Jon Olav også bra 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Det blir nok Olav pluss noe litt lenger og mer internasjonalt. Olav Christian, tipper jeg. Men, som tidligere nevnt: Hong Olav hadde vært det gøyeste! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Det blir nok Olav pluss noe litt lenger og mer internasjonalt. Olav Christian, tipper jeg. Men, som tidligere nevnt: Hong Olav hadde vært det gøyeste! Jeg tror Hong er et jentenavn 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Jeg tror Hong er et jentenavn Oi, da har noen glemt å fortelle det til kompisen min, som heter det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Det blir nok Olav pluss noe litt lenger og mer internasjonalt. Olav Christian, tipper jeg. Men, som tidligere nevnt: Hong Olav hadde vært det gøyeste! Det er mitt tips også. 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Oi, da har noen glemt å fortelle det til kompisen min, som heter det. Haha! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Prins Sverre Olav. Klinger ikke det bra da. Eller Prins Karl Magnus, etter sin far og etter sin tippoldefars egentlige navn. Olav Mikal 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.