Klara Q Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Snorre. Med et eller annet ekstranavn, som Johan eller Christian. Bare hør, da: Prins Snorre. Rene popstjerna, det! 0 Siter
Line Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hva var det kong Olav het da? Var det ikke Aleksander Christian Fredrik.. og noe mer? Babyen får sikkert Christian eller Olav i navnet sitt. Og navnet blir vel ganske garantert dobbelt, 0 Siter
Tante Tea, på tur med en Toller c',) Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hva var det kong Olav het da? Var det ikke Aleksander Christian Fredrik.. og noe mer? Babyen får sikkert Christian eller Olav i navnet sitt. Og navnet blir vel ganske garantert dobbelt, Olav Sverre 0 Siter
Gyda Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Vi får vite det ca kl 0910 i dag, når Jens Stoltenberg kommer ut på slottsplassen fra ekstraordinært statsråd. Jeg tror at Sverre kommer til å være "involvert" som første eller andre navn. (Olav er jo pent det også.) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hvis man skal koble sammen gamle norske kongenavn, så er det ikke så mange å velge mellom. Så tar man dem som ikke høres alt for ille ut sammen, og vips: så kommer man ut med Olav Magnus! Det er sant det! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 næhei....det var meg som fant på det.....) :b 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg er også utrolig spent. Hjertet banker og blodtrykket er faretruende høyt. Faktisk fikk jeg ikke sove i natt. Jeg lå og tenkte på ulike navnvarianter og prinsens kommende livsforløp. Det her er stort! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg er også utrolig spent. Hjertet banker og blodtrykket er faretruende høyt. Faktisk fikk jeg ikke sove i natt. Jeg lå og tenkte på ulike navnvarianter og prinsens kommende livsforløp. Det her er stort! Du skal se det blir Clint Olav.... 0 Siter
laban Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Prins Sverre Olav. Klinger ikke det bra da. Eller Prins Karl Magnus, etter sin far og etter sin tippoldefars egentlige navn. Jeg ville også stemt for Sverre Olav hvis jeg hadde hatt noe å si i den saken. Men jeg tror egentlig ikke kronprinsparet kommer til å velge Sverre. 0 Siter
laban Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg ville også stemt for Sverre Olav hvis jeg hadde hatt noe å si i den saken. Men jeg tror egentlig ikke kronprinsparet kommer til å velge Sverre. Jo, det gjorde de sannelig... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg ville også stemt for Sverre Olav hvis jeg hadde hatt noe å si i den saken. Men jeg tror egentlig ikke kronprinsparet kommer til å velge Sverre. Men det gjorde de. 0 Siter
laban Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Men det gjorde de. Ja, jeg så det. Det er 69 som heter Sverre Magnus fra før, ifølge SSB. Tipper de fleste av dem er godt voksne. Lurer på om media kommer til å grave fram en av dem og kle ham ut som prins, i stil med hva de gjorde med hun jenta som heter Ingrid Alexandra? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Oi, da har noen glemt å fortelle det til kompisen min, som heter det. Vet bare at ei jente fra Vietnam het det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.