Gå til innhold

Katten ute av sekken ( i alle fall litt...)

Anbefalte innlegg

Jeg har siden sist vært til legen og fått bekreftet graviditet, og også samlet nok mot til å fortelle sjefen det. han tok det pent. Sa han hadde tatt med i betraktningen når de ansatte meg at noe sånt kunne skje. Han hadde vel ikke regnet med at det skulle skje første måneden da.........

Så i går fortalte vi barna på 3 og 5 det - tror ikke minstejenten forsto det helt, men storebror syntes det var festlig - han har ønsket seg baby eller hvalp lenge...

Han ble kjempeglad da pappa sa at vi skulle få baby, og lurte på hvem som skulle føde den. Da han fikk vite at babyen var inni mamma sin mage kom han løpende bort, la en hånd på magen min og utbrøt: "Stakkars mamma!!!"

Han har nemlig fått med seg at babyer kommer ut fra tissen, og at det gjør veldig vondt... eller at man kan skjære dem ut av magen...

Hvem sa at barn ikke kan føle empati før de er syv!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208943-katten-ute-av-sekken-i-alle-fall-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...