ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 26-åringen fra Tromsø vant det stortstilte veddemålet om å nedlegge flest mulig tromsøværinger. Han presterte å legge ned 162 kvinnfolk i løpet av 11 måneder. Det er nesten imponerende. Vi snakker om et gjennomsnitt på mer enn 3 kvinner i uka. Totalt skal de ha feid over nesten 600 jenter. Hvor mange jenter i disse guttas aldersgruppe bor det i Tromsø? Hvis de ikke har skrytt på seg kraftig har de bevist det de påsto: Det kan ikke være spesielt vrient å få seg et ligg i Tromsø. http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/12/05/451242.html 0 Siter
org Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Sikkert skryt. Det rette svaret er kanskje 16... :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Kan du ikke regelen? Gutters nedlegginger skal man alltid trekke fra en og dele på tre. Sier de 16, f.eks, så tilsvarer det fem. Dessuten trenger det jo ikke å være 600 ulike jenter da, de kan jo ha høvla over samme kjerringene alle tre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Kan du ikke regelen? Gutters nedlegginger skal man alltid trekke fra en og dele på tre. Sier de 16, f.eks, så tilsvarer det fem. Dessuten trenger det jo ikke å være 600 ulike jenter da, de kan jo ha høvla over samme kjerringene alle tre. Nja, mulig det der stemmer for yngre gutter, men selv ville jeg definitivt skrytt av meg dersom tallet var veldig mye høyere enn hva folk flest regner som akseptabelt. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Nja, mulig det der stemmer for yngre gutter, men selv ville jeg definitivt skrytt av meg dersom tallet var veldig mye høyere enn hva folk flest regner som akseptabelt. Pøh. Her på dol er det jo bedre til flere man har hatt. Og gutter skryter alltid på seg, til alle andre enn kjæresten. _Da_ skryter de nedover da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Pøh. Her på dol er det jo bedre til flere man har hatt. Og gutter skryter alltid på seg, til alle andre enn kjæresten. _Da_ skryter de nedover da. Til andre snakker vi ikke engang om hvor mange vi har feid over. Helt seriøst. Bortsett fra et par kompiser som tidlig fant sin utkårede og derfor av normale grunner ikke har hatt mange partnere, har jeg ingen aning om hvor mange mine venner har feid over. Vi snakker riktignok om sex, i hvert fall enkelte av oss, men ikke om antall. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Til andre snakker vi ikke engang om hvor mange vi har feid over. Helt seriøst. Bortsett fra et par kompiser som tidlig fant sin utkårede og derfor av normale grunner ikke har hatt mange partnere, har jeg ingen aning om hvor mange mine venner har feid over. Vi snakker riktignok om sex, i hvert fall enkelte av oss, men ikke om antall. Da tilhører du sjeldenhetene i mine kretser =) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Da tilhører du sjeldenhetene i mine kretser =) Vi er nok litt mer voksne her utenfor hovedstaden enn hva dere er der du bor. Det var nok verre da vi var 18, men da pulte jeg ikke og stakk aldri det under en stol. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Vi er nok litt mer voksne her utenfor hovedstaden enn hva dere er der du bor. Det var nok verre da vi var 18, men da pulte jeg ikke og stakk aldri det under en stol. Jeg har aldri bodd i nærheten av hovedstaden, og jeg omgås ikke gutter på 18... =) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Åi. Herregud. Skulle tro en frentidig kjæreste ikke skulle bli så imponert over det der. 162?! Har de ikke jobb?! Hehehe:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Jeg har aldri bodd i nærheten av hovedstaden, og jeg omgås ikke gutter på 18... =) Jeg tror kanskje sånn skryt-av-sex-fjortisbullshit er mer utbredt på bygda. I hvert fall fikk jeg inntrykk av det den gang jeg som noe yngre festet en del i en bygd. Herregud for noen folk vi møtte der. I hvert fall blant gutta. De opprinnelige neandertalerne var sannsynligvis mindre nedandertalere enn disse gutta. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Åi. Herregud. Skulle tro en frentidig kjæreste ikke skulle bli så imponert over det der. 162?! Har de ikke jobb?! Hehehe:) Hehe, godt spørsmål. Disse gutta burde få seg en ny hobby! Tromsø har da til og med et fotballag. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg tror kanskje sånn skryt-av-sex-fjortisbullshit er mer utbredt på bygda. I hvert fall fikk jeg inntrykk av det den gang jeg som noe yngre festet en del i en bygd. Herregud for noen folk vi møtte der. I hvert fall blant gutta. De opprinnelige neandertalerne var sannsynligvis mindre nedandertalere enn disse gutta. Hehe. Jeg skjønner ikke hvorfor du prater om at jeg bor på en prototypisk bygd hele tida? Virker jeg som ei jente som raper og spiller fele på bordene og har knulla alle guttene i gata før jeg er 13? =p De mennene jeg kjenner er ikke sånn neandertalske av seg som regel, da. Men vi kan godt snakke om hvor mange vi har hatt sex med, og jeg har inntrykk av at de noen ganger skryter på seg litt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Hehe. Jeg skjønner ikke hvorfor du prater om at jeg bor på en prototypisk bygd hele tida? Virker jeg som ei jente som raper og spiller fele på bordene og har knulla alle guttene i gata før jeg er 13? =p De mennene jeg kjenner er ikke sånn neandertalske av seg som regel, da. Men vi kan godt snakke om hvor mange vi har hatt sex med, og jeg har inntrykk av at de noen ganger skryter på seg litt. Men hvordan får du inntrykk av det med mindre du bor i ei lita bygd hvor alle kjenner alle? Det er få av mine venner som vet noe særlig om mitt sexliv. Enkelte har en viss oversikt, mens andre helt sikkert tror at jeg som singel holder meg til høyrehånda. Med unntak av et par andre single jeg diskuterer sex med (de etablerte har sluttet å snakke om sex, mulig det ikke blir noe på dem etter at kirkeklokka sang?), vet jeg fint lite om folks sexliv. Jeg visste nok mer den gang vi forset hver fredag og lørdag og pratet bullshit, men jeg fikk ikke inntrykk av at noen skrøyt på seg noe. Forstår ikke helt poenget med det, og vi stakk det aldri under en stol at det ofte ble lite på oss. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Men hvordan får du inntrykk av det med mindre du bor i ei lita bygd hvor alle kjenner alle? Det er få av mine venner som vet noe særlig om mitt sexliv. Enkelte har en viss oversikt, mens andre helt sikkert tror at jeg som singel holder meg til høyrehånda. Med unntak av et par andre single jeg diskuterer sex med (de etablerte har sluttet å snakke om sex, mulig det ikke blir noe på dem etter at kirkeklokka sang?), vet jeg fint lite om folks sexliv. Jeg visste nok mer den gang vi forset hver fredag og lørdag og pratet bullshit, men jeg fikk ikke inntrykk av at noen skrøyt på seg noe. Forstår ikke helt poenget med det, og vi stakk det aldri under en stol at det ofte ble lite på oss. Fordi historiene til tider kan høres tynne ut, f.eks. Eller, for å være litt stygg, noen ser for meg ut som menn som umulig kan ha fått med seg så mange hjem som de skal ha det til. Og det er litt påfallende at de aldri lykkes når jeg er med ut, men har lyktes i store mengder de gangene jeg ikke er med. Det virker som om noen har behov for å vise at de _kan_ få seg noe, og tror på mystisk vis at vi jenter tenker at "åja, hvis han er så populær, da har jo jeg også lyst å bli med han hjem". ... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Fordi historiene til tider kan høres tynne ut, f.eks. Eller, for å være litt stygg, noen ser for meg ut som menn som umulig kan ha fått med seg så mange hjem som de skal ha det til. Og det er litt påfallende at de aldri lykkes når jeg er med ut, men har lyktes i store mengder de gangene jeg ikke er med. Det virker som om noen har behov for å vise at de _kan_ få seg noe, og tror på mystisk vis at vi jenter tenker at "åja, hvis han er så populær, da har jo jeg også lyst å bli med han hjem". ... Det er jo mulig du er inne på noe. Men min erfaring med gutter som skryter på seg ting, for jeg har jo opplevd dem jeg også, er at de ofte lyver om mer enn sine erobringer. Lystløgnere finnes overalt. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det er jo mulig du er inne på noe. Men min erfaring med gutter som skryter på seg ting, for jeg har jo opplevd dem jeg også, er at de ofte lyver om mer enn sine erobringer. Lystløgnere finnes overalt. Nja. Tror nok det er mange som bare lyver litt for selvfølelsen om og ikke mer. Men det er jo klart det finnes lystløgnere også. Jeg hadde en venninne som var helt ekstrem, helt fra ungdomsskolen av. Det var skikkelig skremmende. Nå er hun forøvrig tyve, gift og har et barn... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Nja. Tror nok det er mange som bare lyver litt for selvfølelsen om og ikke mer. Men det er jo klart det finnes lystløgnere også. Jeg hadde en venninne som var helt ekstrem, helt fra ungdomsskolen av. Det var skikkelig skremmende. Nå er hun forøvrig tyve, gift og har et barn... Huff, kjenner en sånn jeg også. Løgnene var sinnssyke. Ikke små, hvite "jeg hadde sex i går-løgner", men av den typen som må oppdages. Det er mange rare mennesker der ute. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Huff, kjenner en sånn jeg også. Løgnene var sinnssyke. Ikke små, hvite "jeg hadde sex i går-løgner", men av den typen som må oppdages. Det er mange rare mennesker der ute. Ja, hun her hadde blitt voldtatt av bestefaren og en hund, blitt gravid, mistet fosteret i gymtimen, osv osv... Det var så mye og så ofte at det var umulig å tro på til slutt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Ja, hun her hadde blitt voldtatt av bestefaren og en hund, blitt gravid, mistet fosteret i gymtimen, osv osv... Det var så mye og så ofte at det var umulig å tro på til slutt. Voldtatt av en hund? Hvordan ser ungen ut? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.