org Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Søren, du var før meg... :-) Navnet er nydelig, synes jeg! Jeg trodde det skulle bli noe med Olav. 0 Siter
laban Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 nikolinen i tråden nedenfor, men hun foreslo en hel rekke navn, så da øker jo sjansen. Selv hadde jeg bare Sverre riktig i mitt forslag, og trodde egentlig ikke det ville slå til. 0 Siter
nikolinen Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ja, andrevalget mitt slo inn. Fint navn, og passer jo til Ingrid Alexandra. Passer på en liten prins. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg hadde Sverre som førstevalg (men ikke Magnus). 0 Siter
Velouria Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Nei, jeg hadde trodd det ble noe med Olav, men jeg foreslo Olav Sverre (sammen med Olav Christian og Karl Olav), så litt rett hadde jeg. 0 Siter
Aryane Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg tippet Olav Magnus, så jeg hadde halvveis rett. Men jeg tror de vil spare Olav-navnet til Ingrid Alexandre evt.får en sønn, da får vi jo muligens en ny kong Olav en gang i fremtiden! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.