Gjest dårlig gjort Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 ( så nå er jeg sur på Håkon og Mette Marit !! 0 Siter
serendipity Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg syntes også at Olav burde vært med. Men de mener vel at de har oppkalt Ingrid Alexandra etter han, og det er jo tross alt hun som skal bli dronning. Men navnet Olav burde blitt "med videre". men jeg tipper at kronprinsparet ikke er ferdig med å øke slekten ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det kan jo hende at Mette MArit ikke ville ha det pga faren sin... 0 Siter
Klara Q Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det kan jo hende at Mette MArit ikke ville ha det pga faren sin... Ja, det tenker jeg og. Var overbevist om at det ikke ble noen Olav, jeg! 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ja, det tenker jeg og. Var overbevist om at det ikke ble noen Olav, jeg! Jeg var nesten overbevist om at det IKKE ble Olav - kanskje de ville "spare" de for Ingrid Alexandras etterkommere = kongerekka? 0 Siter
Gjest dårlig gjort Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det kan jo hende at Mette MArit ikke ville ha det pga faren sin... Er det det O`en står for, Olav ?? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det kan jo hende at Mette MArit ikke ville ha det pga faren sin... Ja, der har du det. Hun ville garantert ikke ha det pga faren sin. Det ville ikke jeg hatt heller med en sånn far. Han hadde da gått ut i Se & hør og fortalt at gutten var oppkallt etter han 0 Siter
Klara Q Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg var nesten overbevist om at det IKKE ble Olav - kanskje de ville "spare" de for Ingrid Alexandras etterkommere = kongerekka? Ja, det var det jeg og skrev 0 Siter
Aryane Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 De har nok vært taktisk og spart Olav-navnet til Ingrid Alexandra en gang kanskje får en sønn, da vil vi jo muligens få en ny kong Olav en gang i fremtiden! 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ja, det var det jeg og skrev ha ha, snakk om å lese feil! ;-) Sårri! *S* 0 Siter
Klara Q Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 ha ha, snakk om å lese feil! ;-) Sårri! *S* Helt i ordnings. Det skjer selv den beste 0 Siter
Gjest Magnusine Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det kan jo hende at Mette MArit ikke ville ha det pga faren sin... Å? Hva heter faren hennes da? Trodde han het Sven jeg? 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 En annen ting _jeg_ synes er dårlig gjort: Hvorfor driver kongen og bestemmer at han ikke skal være en hkh, ikke får flaggdag, og det ikke skal skytes kanoner for ham mer? Er han jævla sur for et eller annet eller? Hadde jeg hatt makten til å gi barnebarna mine flaggdag og kanoner og titler, så hadde jeg kjørt på! 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Å? Hva heter faren hennes da? Trodde han het Sven jeg? Han heter jo Sven-O! Og o-en står altså for Olav! ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Er det det O`en står for, Olav ?? Ja. Svenn Olav. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ja, der har du det. Hun ville garantert ikke ha det pga faren sin. Det ville ikke jeg hatt heller med en sånn far. Han hadde da gått ut i Se & hør og fortalt at gutten var oppkallt etter han Det hadde han sikkert gjort. Stakkars Mette-Marit. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Å? Hva heter faren hennes da? Trodde han het Sven jeg? Svenn Olav Høiby. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ja. Svenn Olav. Du skal se at Sven O. mener han er oppkallt etter han allikvel. Det tre første bokstavene i Sverre er jo det samme som i Sven 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Du skal se at Sven O. mener han er oppkallt etter han allikvel. Det tre første bokstavene i Sverre er jo det samme som i Sven Huff! Ja han er troendes til litt av hvert den fyren. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det kan jo hende at Mette MArit ikke ville ha det pga faren sin... *klasker hånda i panna* Selvfølgelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.