Gå til innhold

Dårlig gjort at det ikke ble Olav

Anbefalte innlegg

Gjest dårlig gjort
Skrevet
:o( så nå er jeg sur på Håkon og Mette Marit !!
Skrevet

Jeg syntes også at Olav burde vært med. Men de mener vel at de har oppkalt Ingrid Alexandra etter han, og det er jo tross alt hun som skal bli dronning. Men navnet Olav burde blitt "med videre". men jeg tipper at kronprinsparet ikke er ferdig med å øke slekten ;-)

Skrevet

Det kan jo hende at Mette MArit ikke ville ha det pga faren sin...

Skrevet

Ja, det tenker jeg og. Var overbevist om at det ikke ble noen Olav, jeg!

:)

Skrevet

Ja, det tenker jeg og. Var overbevist om at det ikke ble noen Olav, jeg!

:)

Jeg var nesten overbevist om at det IKKE ble Olav - kanskje de ville "spare" de for Ingrid Alexandras etterkommere = kongerekka?

Gjest dårlig gjort
Skrevet

Er det det O`en står for, Olav ??

fei1365380229
Skrevet

Ja, der har du det. Hun ville garantert ikke ha det pga faren sin. Det ville ikke jeg hatt heller med en sånn far. Han hadde da gått ut i Se & hør og fortalt at gutten var oppkallt etter han :)

Skrevet

Jeg var nesten overbevist om at det IKKE ble Olav - kanskje de ville "spare" de for Ingrid Alexandras etterkommere = kongerekka?

Ja, det var det jeg og skrev ;)

Skrevet

De har nok vært taktisk og spart Olav-navnet til Ingrid Alexandra en gang kanskje får en sønn, da vil vi jo muligens få en ny kong Olav en gang i fremtiden!

Skrevet

Ja, det var det jeg og skrev ;)

ha ha, snakk om å lese feil! ;-)

Sårri! *S*

Skrevet

ha ha, snakk om å lese feil! ;-)

Sårri! *S*

Helt i ordnings. Det skjer selv den beste ;)

Gjest Magnusine
Skrevet

Å? Hva heter faren hennes da? Trodde han het Sven jeg?

Skrevet

En annen ting _jeg_ synes er dårlig gjort:

Hvorfor driver kongen og bestemmer at han ikke skal være en hkh, ikke får flaggdag, og det ikke skal skytes kanoner for ham mer? Er han jævla sur for et eller annet eller?

Hadde jeg hatt makten til å gi barnebarna mine flaggdag og kanoner og titler, så hadde jeg kjørt på!

Skrevet

Han heter jo Sven-O! Og o-en står altså for Olav! ;-)

Skrevet

Er det det O`en står for, Olav ??

Ja. Svenn Olav.

Skrevet

Ja, der har du det. Hun ville garantert ikke ha det pga faren sin. Det ville ikke jeg hatt heller med en sånn far. Han hadde da gått ut i Se & hør og fortalt at gutten var oppkallt etter han :)

Det hadde han sikkert gjort. Stakkars Mette-Marit.

Skrevet

Svenn Olav Høiby.

fei1365380229
Skrevet

Ja. Svenn Olav.

Du skal se at Sven O. mener han er oppkallt etter han allikvel. Det tre første bokstavene i Sverre er jo det samme som i Sven :)

Skrevet

Du skal se at Sven O. mener han er oppkallt etter han allikvel. Det tre første bokstavene i Sverre er jo det samme som i Sven :)

Huff! Ja han er troendes til litt av hvert den fyren.

Skrevet

*klasker hånda i panna*

Selvfølgelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...