Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...skal prinsen hete. Jeg tippet Olav Magnus, så jeg hadde halvveis rett :o)

Syns navnet var fint på en prins jeg!

Tante Tea, på tur med en Toller c',)
Skrevet

Og jeg tippet Olav Sverre så jeg hadde også halvveis rett:-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nå har jeg akkurat svart på Småbarn at jeg likte navnet, så da får jeg vel stå for det her også :-)

Skrevet

Jeg synes også navnet var kjempefint! Sverre var et overraskende navn - men kjempekoselig.

Og som du sikkert husker, jeg tippet også Olav Magnus, og har også halvveis rett.

Skrevet

Jepp. Da fikk jeg rett i Sverre (som jeg gjorde med Ingrid).

:-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jepp. Da fikk jeg rett i Sverre (som jeg gjorde med Ingrid).

:-)

Pst, du har mail på mail fra meg :-)

Skrevet

Navnet er fint, og blir finere for hver gang jeg ser på bildene av gutten. :)

fei1365380229
Skrevet

Jeg syns det er fint jeg. Tippet Magnus pga. Marius. Jeg er ikke overbegeistret for Sverre navnet, men det blir sikkert bedre når jeg får hørt det litt flere ganger.

Skrevet

Jeg tippet Olav Magnus og sånn halvveis for spøk - Olav Magnus Sverre Kristian... :o)

Gikk på skolen med en som het Sverre Magnus jeg, for 30 år siden.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg tippet Olav Magnus og sånn halvveis for spøk - Olav Magnus Sverre Kristian... :o)

Gikk på skolen med en som het Sverre Magnus jeg, for 30 år siden.

Jeg tippet at Magnus kom til å være med som et av to navn, så jeg var ikke helt bak mål jeg heller :)

Ørkenvandreren
Skrevet

Aftenposten sier at navnet betyr "stor urokråke".

Det passer vel bra, siden han - iflg de som ser slike ting - likner på sin mor.....

Gjest Flystripa
Skrevet

Sverre = forferdelig stygt

Magnus = hvorfor kalle opp etter pappa'n Kronprins Haakon Magnus?

*riste på hodet*

Gjest Magnusine
Skrevet

Jeg syns også at Sverre er et veldig stygt navn, dessverre. Magnus derimot er helt nydelig. Skulle mye heller ønske de kalte han Magnus eller Olav Magnus...

Tror dere de vil være åpne for å endre mening hvis jeg skriver et pent brev til dem?

he he

Gjest Magnusine
Skrevet

Jeg syns det er fint jeg. Tippet Magnus pga. Marius. Jeg er ikke overbegeistret for Sverre navnet, men det blir sikkert bedre når jeg får hørt det litt flere ganger.

Hm...jeg håper det samme skjer med meg, for jeg har alltid syns at Sverre var et stygt navn. Minner meg om Harry og Ole-Johnny og andre slike "belastede" navn...

Skrevet

Dette var ikke noe navn å glede seg til å våkne til! =/

Tante Tea, på tur med en Toller c',)
Skrevet

Hm...jeg håper det samme skjer med meg, for jeg har alltid syns at Sverre var et stygt navn. Minner meg om Harry og Ole-Johnny og andre slike "belastede" navn...

Harry er jo et nydelig navn.

Harry Potter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...