Gå til innhold

Jeg leter etter en lommebok som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er til herre.

Gjerne skinn.

Helst ikke har slike store seddelrom, fordi den...

har seddelklype.

Noen rom til kort.

Rom til sertifikat samt småpapirer.

Rom til bilde.

Myntlomme med knapp (ikke glidelås)

Er det noen av dere som har sett noe slikt i Østfoldområdet? Eller på nett for bestilling?

Høres ut som en vanlig lommebok dette her, men alle disse kriteriene er faktisk ikke til stede i de hundre lommebøkene jeg har samfart til nå.

Tips til steder - butikker - hvor de har mange muligheter og derfor kanskje også en slik mottas også med takk.

:)

Skrevet

Bare for å være nysgjerrig: Hvorfor alle disse kriteriene?

Forde en er lommeboksær ;)

Vi legger altså like mye jobb i å finne lommebok helt etter ønske og behov som andre bruker samme energien når de kjøper seg...veske?

:)

Skrevet

Seddelklype - hva i alle dager er det? Ser for meg en slags pinsett til å ta opp sedlene med. Tipper dama på rema1000 blir stum når han leverer sedlene med en pinsett. Myntene da?? Myntklype?

Gjest Cezalion
Skrevet

Seddelklype - hva i alle dager er det? Ser for meg en slags pinsett til å ta opp sedlene med. Tipper dama på rema1000 blir stum når han leverer sedlene med en pinsett. Myntene da?? Myntklype?

En seddelklype holder sedlene samla inni lommeboka.

Skrevet

Ja, har du ikke hørt om seddelpinsett og myntpinsett da ???????????????

Nei du...seddelklype er en "klype" som sitter fast inni lommeboka. Den hekter man fast sedlene under. Altså isteden for å putte dem i seddellomme.

Så man tar faktisk i både sedler og mynter med hendene når man skal betale på Rema1000 altså...som andre normale folk.

:o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...