Gjest hjelpmegher Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg bestilte meg et par kuler for å trene opp bekkenbunnsmuskulaturen. Jeg skvetter på meg når jeg hoster. Da jeg fikk kulene i posten, må jeg si jeg ble litt skeptisk. De er jo ikke større enn klinkekuler og uten tråd! Jeg er livredd for å dytte de inn, tenk om de forsvinner og jeg ikke får de ut igjen. Noen som har prøvd? 0 Siter
Gjest dsaagagfsdfsaf Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Min søster prøvde de, men hun sa de bare fallt ut igjen 0 Siter
Prozak Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Du får prøve. Står du oppreist, så forsvinner de ihvertfall ikke oppover :-) "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Min søster prøvde de, men hun sa de bare fallt ut igjen Det betyr jo at musklene er for slappe. Man får vel både forskjellige størrelser og vekt, slik at man kan begynne på det nivået man befinner seg. "..........................................." 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Min søster prøvde de, men hun sa de bare fallt ut igjen Ja, og da er jo poenget at man skal trene opp muskelaturen så de IKKE detter ut igjen da:-) 0 Siter
Gjest hjelpmegher Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det betyr jo at musklene er for slappe. Man får vel både forskjellige størrelser og vekt, slik at man kan begynne på det nivået man befinner seg. "..........................................." Det står at det er nytelseskuler. da jeg putta inn en kjente jeg ingenting! Tok den ut igjen med en gang, for jeg var redd den skulle forsvinne oppover. 0 Siter
Gjest hjelpmegher Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Du får prøve. Står du oppreist, så forsvinner de ihvertfall ikke oppover :-) "..........................................." samboeren sa jeg kunne legge de i teposer så jeg fikk tak i de igjen, må vel ta ut teen først tenker jeg.... 0 Siter
Gjest hjelpmegher Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Min søster prøvde de, men hun sa de bare fallt ut igjen *ler* kanskje hun burde kjøpe sprettballer, de er større...Kulene var sinnsykt små da, og glatte... 0 Siter
Prozak Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 samboeren sa jeg kunne legge de i teposer så jeg fikk tak i de igjen, må vel ta ut teen først tenker jeg.... LOL! "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det står at det er nytelseskuler. da jeg putta inn en kjente jeg ingenting! Tok den ut igjen med en gang, for jeg var redd den skulle forsvinne oppover. Ok, jeg tenkte på vektkuler for å trene opp muskulaturen. "....................................." 0 Siter
lex Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Forsvinner...? hvor da om jeg tør spørre? (Ja, bortsett fra å falle ut, da.) Her trengs nok anatomikunnskaper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.