Gjest mirakel*2? Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 skal straks i bursdagsbesøk til en mann i 50 årene. Jeg er seint ute som vanlig, har uansett ikke hatt tid tidligere Hjelp meg godfolk!! 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 . Jeg så en leketøysbutikk (tror det var Brio) som hadde Sudokuspill - en maskin som lagde mange hundre spillkombinasjoner i ulik vanskelighetsgrad. Eller brettspill som hele familien kan være med på - fantasi. 0 Siter
Gjest forslag til gaver Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Cocnac, martini, hansker, after shave, kaffekrus og kaffe, bok, cd eller termos. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Cocnac, martini, hansker, after shave, kaffekrus og kaffe, bok, cd eller termos. hansker!Der har vi det. Takk skal du ha. *løper* 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg så en leketøysbutikk (tror det var Brio) som hadde Sudokuspill - en maskin som lagde mange hundre spillkombinasjoner i ulik vanskelighetsgrad. Eller brettspill som hele familien kan være med på - fantasi. gode forslag. De skal jeg ta med når jeg skal handle julepresanger, men ikke til han. Han er ikke typen til det. Takk for hjelpen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Webkamera hvis han ikke har allerede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.