Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å, som jeg gleder meg! Har vært og kjøpt et nytt smykke bare for dette ene julebordet. Jeg kommer jo ikke til å kaste smykket etterpå, da.

Kjolen jeg skal ha, er (litt for) dypt nedringet. Ellers er den tekkelig.

Gleder meg, det er en kjempekoselig gjeng som kommer!

Og jeg skal kose meg, kose meg, kose meg!

Oppglødd hilsen

Fortsetter under...

Skrevet

Så hyggelig! :)

Håper du koser deg skikkelig. Var på julebord selv for noen uker siden, og det var utrolig morsomt! :)

fei1365380229
Skrevet

Ja, det er gøy med julebord. Selv var jeg på julebord med mannens jobb forrige fredag og det ble knallgøy.

Må innrømme at det ble litt flydium, men ingen kranglet med dukker, ingen sa sjefen noen velgvalgte ord, og ingen tafset på andres damer. Riktignok ble det danset på bordet :o)

Skrevet

Oj på en tirsdag :-) åper du har fri på onsdag..Ha det hyggelig...

Gjest Shira12
Skrevet

Kos deg kjempemasse!

Gjør godt og kjøpe smykke og diverse bare for anledningen.

Har kjøpt meg smykke jeg også til julebordet, og en klemme til håret som passer.

Skal ikke på julebord før den 17 jeg da men. Blir full pakke med hotellovernatting, å gleder meg!

Ha en fin kveld i morgen da!

Gjest bastiansenen
Skrevet

Du har ikke mange gleder i livet skjønner jeg.

Annonse

Skrevet

Hæ, er det ikke lov å glede seg til å feste og ha det hyggelig sammen med folk og pynte seg litt heller nå da? Dust.

fuji1365380447
Skrevet

Det er jo nettop det hun har!

Mange små hverdagsgleder. Evnen til å glede seg over de små tingene i livet, som å glede seg til julebord med nytt smykke er en gave.

Det er slike surmaga folk som deg som slenger om deg med drittkommentarer som ikke kan ha mange gleder i livet!

Makan.

Gjest Shira12
Skrevet

Er jo akkurat det hun har!

Evnen til og glede seg over de små ting her i livet.

Vi som kan det, får mange gleder igjennom hele livet!

Skrevet

Å joda, men det er sjelden jeg er på fest.

Gjest bastiansenen
Skrevet

Det er jo nettop det hun har!

Mange små hverdagsgleder. Evnen til å glede seg over de små tingene i livet, som å glede seg til julebord med nytt smykke er en gave.

Det er slike surmaga folk som deg som slenger om deg med drittkommentarer som ikke kan ha mange gleder i livet!

Makan.

Når julebordet og det å kjøpe seg et nytt smykke er høydepunktet kan det neppe skje mye der i gården.

Gjest bastiansenen
Skrevet

Er jo akkurat det hun har!

Evnen til og glede seg over de små ting her i livet.

Vi som kan det, får mange gleder igjennom hele livet!

Hvis man virkelig hadde hatt noen gleder, så hadde et julebord og et nytt smykke neppe vært noe å rope hurra for, og skrive et eget innlegg for. Det må være trist å ha et så kjipt liv. Skulle folk som lever et normalt liv MED litt action skrevet inn hver gang det var noe å glede seg for hadde det jo blitt maaange innlegg.. men det er kanskje ikke så mange normale her?

Gjest batteri
Skrevet

Hvis man virkelig hadde hatt noen gleder, så hadde et julebord og et nytt smykke neppe vært noe å rope hurra for, og skrive et eget innlegg for. Det må være trist å ha et så kjipt liv. Skulle folk som lever et normalt liv MED litt action skrevet inn hver gang det var noe å glede seg for hadde det jo blitt maaange innlegg.. men det er kanskje ikke så mange normale her?

? og ditt problem er?

Annonse

Gjest til batteri
Skrevet

? og ditt problem er?

Sikkert et troll, ikke svar.

Skrevet

Når julebordet og det å kjøpe seg et nytt smykke er høydepunktet kan det neppe skje mye der i gården.

Mens i ditt liv får du tilfredsstillelse av å pisse på andres små gleder?

Det tyder i hvert fall på et spennende og tilfredsstillende liv.

Skrevet

Jeg er unormal. Jippi, jeg er unormal!

Skrevet

Jeg er unormal. Jippi, jeg er unormal!

Gratulerer! Det høres ikke helt greit ut å være normal;-)

Skrevet

Gratulerer! Det høres ikke helt greit ut å være normal;-)

Går så bra, atte! *S*

Skrevet

Tipper ditt liv er driiitkjipt ;-/

Skrevet

Oj på en tirsdag :-) åper du har fri på onsdag..Ha det hyggelig...

Har fri onsdag, ja, og min kjære tar barna om morgenen, så jeg kan sove lenge.

Takk for det! Det er så sjelden jeg er på sånn tilstelning som dette, at jeg synes det er kjempestas!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...