Gjest wonderinggirl Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Betyr "where art thou" hvor er du? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Tja, det kan bety det. Er det ikke greiere å skrive det slik det skal skrives? 0 Siter
Babette Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Tja, det kan bety det. Er det ikke greiere å skrive det slik det skal skrives? Det kan jo hende hun leser f. eks. et skuespill av Shakespeare, og lurer på hva det betyr. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det kan jo hende hun leser f. eks. et skuespill av Shakespeare, og lurer på hva det betyr. Eller filmen. Oh brother, ... 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Eller filmen. Oh brother, ... Den tenke jeg på også! :-) Veldig fin film!! 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Den tenke jeg på også! :-) Veldig fin film!! Hææærlig. Sangen også =) 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hææærlig. Sangen også =) Jepp! :-) Og den scenen der de spilte inn sangen var så bra! *lol* 0 Siter
mumitrollet Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 "where art thou" Forbinder det med Julie som kaller på Romeo. Betyr "where are you", eller "hvor er du". 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Eller filmen. Oh brother, ... ...og tittelen kommer fra et Shakespeare-sitat. 0 Siter
keinstein Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Romeo, o Romeo. Where are thou Romeo? Ropte 14 år gamle Julie fra balkongen. Hvor er du, Romeo? Er visst mange som roper det rundt om kring. 0 Siter
fresja Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Vi leste utdrag fra bibelen på sånn gammel engelsk på gymnaset. 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Vi leste utdrag fra bibelen på sånn gammel engelsk på gymnaset. Ja, er ikke det et bibeluttrykk? Jeg trodde det, men så var det bare snakk om Shakespeare her inne, og da spaket jeg ut! ;-) 0 Siter
fresja Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ja, er ikke det et bibeluttrykk? Jeg trodde det, men så var det bare snakk om Shakespeare her inne, og da spaket jeg ut! ;-) Jeg husker ordene fra Romeo og Julie også; har også lest/hørt den på engelsk. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det kan jo hende hun leser f. eks. et skuespill av Shakespeare, og lurer på hva det betyr. Var ikke klar over at det var "gammelengelsk" ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.