Gå til innhold

Største utringningen jeg har sett på julebord.

Anbefalte innlegg

margerita1365380476
Skrevet

Var på julebordsmiddag med jobben på lørdag. Det var på en ganske fin restaurant.

Rett ved buffetbordene satt det ei jente med den største utringningen jeg har sett noen gang. Hun hadde store pupper og var en stor jente, det var ikke silikonpupper, men litt hengete...

Det ble til at folk sa: har du sett hun med puppene? Mannfolka stakkar, fikk nesten ikke svelget maten.

Da vi var ute for å røke, sto hun også der. Da sa mannfolka(som var litt fulle): kan du ikke hoppe litt for oss? Det var jo like før de ramlet ut.

Senere på kvelden fikk jeg høre at hun satt ved et bord og gråt, deretter dro hun hjem.

Kan jo forstå at hun ble lei seg av alle kommentarene, men hva forventer man seg når man går på julebord kledd slik?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

6

• Prozak

5

• fei1365380229

3

• tigertrollet

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun kan ikke forvente å bli tatt seriøst av menn når hun går slik. Det er litt billig å kle seg slik. Jeg hadde blitt flau på hennes vegne.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg synes det var noen ordenlig frekke mannfolk jeg.

Vel, jeg ville ikke ha godt med en slik utringet kjole, me så har jeg ikke all verden å vise frem heller.

Hvis hun var stor ellers, kan det hende at hun hadde lyst til å vise frem det som var flott på henne, men at det dessverre ble litt feil.

Synes mest synd på henne. Mannfolka var noen ordentlige svin.

Skrevet

Det er trist dersom hun selv ikke innså hvordan hun hadde kledd seg.

fei1365380229
Skrevet

Hun kan ikke forvente å bli tatt seriøst av menn når hun går slik. Det er litt billig å kle seg slik. Jeg hadde blitt flau på hennes vegne.

Jeg syns det er like billig om man har store eller små pupper jeg da :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg synes det var noen ordenlig frekke mannfolk jeg.

Vel, jeg ville ikke ha godt med en slik utringet kjole, me så har jeg ikke all verden å vise frem heller.

Hvis hun var stor ellers, kan det hende at hun hadde lyst til å vise frem det som var flott på henne, men at det dessverre ble litt feil.

Synes mest synd på henne. Mannfolka var noen ordentlige svin.

Det skulle ha stått gått og ikke godt.

mil1365380270
Skrevet

Utrolig uhøflige mannfolk, sikkert backet opp av et par sjalu kvinnfolk. Skulle gjerne vært der og satt dem på plass, makan til oppførsel!

Skrevet

Altså, så stor er ikke utrigningen min. Den er ikke uanstendig, det ville jeg ikke trivdes med! *S*

fei1365380229
Skrevet

Ja, altså å gå med dyp utrigning, ikke å ha pupper :o)

Gjest Cezalion
Skrevet

Ikke samme faren for små pupper å ramle utenfor da. :) Synes faktisk det ser mer vulgært ut med dyype utrigninger når man har skikkelig store bryster.

Skrevet

Det der er noe av det mest kvinnefientlige og kjønnsdiskriminerende jeg har hørt. Så kvinner skal altså finne seg i slik behandling hvis de går utfordrende kledd? Maken til pisspreik.

At man av erfaring vet at det ofte er slik er ikke noen unnskyldning. Men at kvinner ødelegger like mye for sitt eget kjønns rett til å gjøre som de føler for er jo ikke noe nytt.

"............................................."

Skrevet

Sånn tenkte jeg også før, men så fant jeg ut at jeg sannsynligvis bare var misunnelig. Hadde jeg hatt skikkelige deier, skal du ikke se bortifra at jeg hadde slått til med en dyp utringning iblant jeg også! =)

Skrevet

Tja, man forventer seg vel ikke at voksne folk mobber....

fei1365380229
Skrevet

Ikke samme faren for små pupper å ramle utenfor da. :) Synes faktisk det ser mer vulgært ut med dyype utrigninger når man har skikkelig store bryster.

Noen er utrolig slemme syns jeg. Hadde en på skolen som hadde kjempepupper i 8.klasse. Hun ble kallt 5 litern av guttene, tenk hvilken traumatisk opplevelse på noe man ikke kan noe for.

Skrevet

Men det er likevel jækla barnslig å kommentere det!!!

Skrevet

Sånn tenkte jeg også før, men så fant jeg ut at jeg sannsynligvis bare var misunnelig. Hadde jeg hatt skikkelige deier, skal du ikke se bortifra at jeg hadde slått til med en dyp utringning iblant jeg også! =)

Klart man gjør det! :) -

Skrevet

Noen er utrolig slemme syns jeg. Hadde en på skolen som hadde kjempepupper i 8.klasse. Hun ble kallt 5 litern av guttene, tenk hvilken traumatisk opplevelse på noe man ikke kan noe for.

Det er da man skulle ønske man hadde hold for å sope "SNILEPIKK" tilbake...men da blir det gæli at man har sett - også....

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det der er noe av det mest kvinnefientlige og kjønnsdiskriminerende jeg har hørt. Så kvinner skal altså finne seg i slik behandling hvis de går utfordrende kledd? Maken til pisspreik.

At man av erfaring vet at det ofte er slik er ikke noen unnskyldning. Men at kvinner ødelegger like mye for sitt eget kjønns rett til å gjøre som de føler for er jo ikke noe nytt.

"............................................."

Enig!

Gjest LucySky
Skrevet

Ja, altså å gå med dyp utrigning, ikke å ha pupper :o)

Svarte! Jeg har store pupper sjøl, og det har vært en blandet fornøyelse.

Nå kan jeg være ganske fæl i kjeften om noen prøver seg, men jeg gråt mye i smug da jeg var ung.

Man vil være pen, og sexy, men så skjønner man ikke hva det innebærer, og så står sånne der snilepikkete tasser med dårlig sjølbilde og har seg på dine vegne.

Og menn har man gått på tærne for i hele sitt liv for ikke å såre deres skjøre, mannlige ego!

(Heia, Prozak! Smask!)

Gjest Kulla Gulla
Skrevet

Man forventer selvfølgelig at voksne folk oppfører seg høflig og hyggelig uansett KLÆR. Og vilt fremmede på en "fin" restaurant attpå til, dem forventer man ingen andre kommentarer fra enn hyggelige.

Stakkars deg som jobber sammen med slike ekle folk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...