Gå til innhold

Største utringningen jeg har sett på julebord.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarte! Jeg har store pupper sjøl, og det har vært en blandet fornøyelse.

Nå kan jeg være ganske fæl i kjeften om noen prøver seg, men jeg gråt mye i smug da jeg var ung.

Man vil være pen, og sexy, men så skjønner man ikke hva det innebærer, og så står sånne der snilepikkete tasser med dårlig sjølbilde og har seg på dine vegne.

Og menn har man gått på tærne for i hele sitt liv for ikke å såre deres skjøre, mannlige ego!

(Heia, Prozak! Smask!)

Ja, - *deiser puppa i taket for prozak*

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

6

• Prozak

5

• fei1365380229

3

• tigertrollet

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En må kunne vente seg at folk holder seg for god til å slenge med kjeften!!

Ærlig talt-voksne mennesker burde da vite at sånt kalles mobbing!

Selvsagt kan man være uenig i valget-men man kommenterer det ihvertfall ikke,sånt holder man for seg selv.

Tipper mange her inne har vært uheldige med tanke på valg av antrekk en eller annen gang også-uten at det ble blåst opp!

Skrevet

Hun kan ikke forvente å bli tatt seriøst av menn når hun går slik. Det er litt billig å kle seg slik. Jeg hadde blitt flau på hennes vegne.

"Billig"? Latterlig uttrykk.Hvilket àrhundre lever du i?

Skrevet

Man forventer at folk kan oppføre seg.

Når det er sagt så er vel ikke julebordsfolk kjent for å spytte i glasset.

Stakkars jente. Men man får den oppmerksomheten man ber om. Jeg har ikke store pupper, men hvis jeg går med trang topp og noe utrigning så fester mannfolk fort blikket 30cm lavere enn øynene mine. Det samme gjelder veldig kort skjørt og/eller mye bar hud. Sånn er det bare.

Det er et valg, men hun burde vært forberedt på oppmerksomheten kanskje. Selv om deres kommentarer ikke hører hjemme under noen som helst omstendighet.

Skrevet

Det er så mange som nesten aldri går ut så det å gå ut i julebordstida er helt umulig, Folk som sjelden er ute, slenger med leppa og er frekke. Her var det snakk om vanlig folkeskikk igjen.

Skrevet

Det der er noe av det mest kvinnefientlige og kjønnsdiskriminerende jeg har hørt. Så kvinner skal altså finne seg i slik behandling hvis de går utfordrende kledd? Maken til pisspreik.

At man av erfaring vet at det ofte er slik er ikke noen unnskyldning. Men at kvinner ødelegger like mye for sitt eget kjønns rett til å gjøre som de føler for er jo ikke noe nytt.

"............................................."

Applaus til Prozac!

;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

*LOL*

Skrevet

Det der er noe av det mest kvinnefientlige og kjønnsdiskriminerende jeg har hørt. Så kvinner skal altså finne seg i slik behandling hvis de går utfordrende kledd? Maken til pisspreik.

At man av erfaring vet at det ofte er slik er ikke noen unnskyldning. Men at kvinner ødelegger like mye for sitt eget kjønns rett til å gjøre som de føler for er jo ikke noe nytt.

*applaus!*

Helt enig med deg, Prozak. Utrolig at det fortsatt er sånn det står til i 2005. Skulle tro en hadde kommet lenger.

Skrevet

Man forventer at folk kan oppføre seg.

Når det er sagt så er vel ikke julebordsfolk kjent for å spytte i glasset.

Stakkars jente. Men man får den oppmerksomheten man ber om. Jeg har ikke store pupper, men hvis jeg går med trang topp og noe utrigning så fester mannfolk fort blikket 30cm lavere enn øynene mine. Det samme gjelder veldig kort skjørt og/eller mye bar hud. Sånn er det bare.

Det er et valg, men hun burde vært forberedt på oppmerksomheten kanskje. Selv om deres kommentarer ikke hører hjemme under noen som helst omstendighet.

Oppmerksomhet, ja. Men det er noe annet enn dette. Hvis jeg ser en halvnaken kvinne på byen, så får hun garantert en viss grad av oppmersomhet fra meg, på et eller annet vis. Men det kan man godt gjøre samtidig med at man oppfører seg.

"................................................"

Skrevet

"Ja, - *deiser puppa i taket for prozak*"

Uhm...det var positivt, var det ikke...? :-)

"......................................"

Skrevet

Hun kan ikke forvente å bli tatt seriøst av menn når hun går slik. Det er litt billig å kle seg slik. Jeg hadde blitt flau på hennes vegne.

... og i tillegg ber hun om å bli voldtatt!

Ja til burka!

Skrevet

Oppmerksomhet, ja. Men det er noe annet enn dette. Hvis jeg ser en halvnaken kvinne på byen, så får hun garantert en viss grad av oppmersomhet fra meg, på et eller annet vis. Men det kan man godt gjøre samtidig med at man oppfører seg.

"................................................"

Ja, absolutt. Men her var det et stort element av manglende folkeskikk i tillegg.

Men dessverre er folkeskikk og grensene for hva man får seg til å si ofte omvendt proposjonalt av alkoholinntaket.

Jeg er ikke spesielt fan av julebordsstyrtfylla der man er full før forretten. Og slett ikke tafsende, gifte kollegaer. Patetisk og jeg mister respekt for mine overordnede.

Skrevet

Det er så mange som nesten aldri går ut så det å gå ut i julebordstida er helt umulig, Folk som sjelden er ute, slenger med leppa og er frekke. Her var det snakk om vanlig folkeskikk igjen.

Ikke sant. En drosjesjåfør jeg snakket med sa nettopp det at det var ikke ungdommen som skapte problemer for de drakk mer jevnlig, men det var de som er mye eldre som ikke drikker utenom julebordene som er vanskelig på denne årstida.

Skrevet

Ja, absolutt. Men her var det et stort element av manglende folkeskikk i tillegg.

Men dessverre er folkeskikk og grensene for hva man får seg til å si ofte omvendt proposjonalt av alkoholinntaket.

Jeg er ikke spesielt fan av julebordsstyrtfylla der man er full før forretten. Og slett ikke tafsende, gifte kollegaer. Patetisk og jeg mister respekt for mine overordnede.

"Ja, absolutt. Men her var det et stort element av manglende folkeskikk i tillegg."

Det var det jeg mente :-)

"Men dessverre er folkeskikk og grensene for hva man får seg til å si ofte omvendt proposjonalt av alkoholinntaket."

Jepp. Jeg skulle gjerne nektet enkelte å så mye som lukte på alkohol. Null respekt whatsoever for folk som endrer oppførsel på den måten i beruset tilstand.

"....................................."

Skrevet

Ikke sant. En drosjesjåfør jeg snakket med sa nettopp det at det var ikke ungdommen som skapte problemer for de drakk mer jevnlig, men det var de som er mye eldre som ikke drikker utenom julebordene som er vanskelig på denne årstida.

Før bodde jeg over en julebordsrestaurant og jeg har aldri sett og hørt så mye dritt som ved juletider. Drita fulle 40-50 åringer som dro med seg andre hjem, hylte og kranglet. Ikke nyttet det å snakke til dem heller. Nesten ikke så de kunne forstille seg at det faktisk bodde folk i byen.

Skrevet

"Ja, - *deiser puppa i taket for prozak*"

Uhm...det var positivt, var det ikke...? :-)

"......................................"

Jo! :)

laguna1365380434
Skrevet

Applauderer deg jeg også! Godt sagt, prozak! :-)

Gjest svaksterk
Skrevet

Klær er vanskelig å finne hvis du har store pupper. Enten får du dyp utringning, fordi du faktisk har noe å fylle klærne med, eller så henger og slenger kjolen ellers på kroppen. Da må man velge, en sekk, eller en kjole med litt dyp utrigning.

Jeg personlig synes ikke sekker er særlig pent.

Eller man må sy klær selv, eller handle i dyyyyyyre butikker.

Sånne mannfolk skulle hatt seg en real på trynet :-) Og også de som tror du er steike dum fordi du har store pupper og er blond. Idioter.

Gjest d-cupsi pupsi
Skrevet

jeg har store pupper selv, er mange topper som er dritfine, men for å ha dem trang der nede, blir det diger utringing, for de er ikke laget slik at de er store nok oppe til å dekke puppene. Så har brukt å gå sånn og ha det helt fint jeg, men sist nå turte jeg faktisk ikke gå inn på utestedet med den utringningen, så liksom litt desp ut??? hadde trang jakke over der igjen. yo yo... så først tar jeg av trang jakke, eller den var et par str for liten rett og slett, og når den er av, kommer utringningenen de luxe. yeah..

Turte ikke. Ser på innlegget her det var like greit :-)

Men det vekker enorm oppsikt korte skjørt, jeg har lært at går en sånn, så får en enormt med oppmerksomhet... og det er ubehagelig. Var noe jeg ikke var klar over før... eller jeg fatta det ikke. yeah yeah...

ER VERDT DET:-)

Alle har vel følelser, og blir lett såra, er en litt usikker på antrekket eller trodde det var dritbra før en dro ut, er det ikke rart det er kjempeubehagelig om folk kommer med sånn oppførsel da... at en ikke kan vise respeskt........! Ert ikke SÅÅÅ vanskelig å være hyggelig.

Egentlig går veldig mange med utringning, store som små pupps.

Skrevet

jeg har store pupper selv, er mange topper som er dritfine, men for å ha dem trang der nede, blir det diger utringing, for de er ikke laget slik at de er store nok oppe til å dekke puppene. Så har brukt å gå sånn og ha det helt fint jeg, men sist nå turte jeg faktisk ikke gå inn på utestedet med den utringningen, så liksom litt desp ut??? hadde trang jakke over der igjen. yo yo... så først tar jeg av trang jakke, eller den var et par str for liten rett og slett, og når den er av, kommer utringningenen de luxe. yeah..

Turte ikke. Ser på innlegget her det var like greit :-)

Men det vekker enorm oppsikt korte skjørt, jeg har lært at går en sånn, så får en enormt med oppmerksomhet... og det er ubehagelig. Var noe jeg ikke var klar over før... eller jeg fatta det ikke. yeah yeah...

ER VERDT DET:-)

Alle har vel følelser, og blir lett såra, er en litt usikker på antrekket eller trodde det var dritbra før en dro ut, er det ikke rart det er kjempeubehagelig om folk kommer med sånn oppførsel da... at en ikke kan vise respeskt........! Ert ikke SÅÅÅ vanskelig å være hyggelig.

Egentlig går veldig mange med utringning, store som små pupps.

Øhhhhh.....habla norsk? :-)

"........................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...