Gå til innhold

Største utringningen jeg har sett på julebord.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har store pupper selv, er mange topper som er dritfine, men for å ha dem trang der nede, blir det diger utringing, for de er ikke laget slik at de er store nok oppe til å dekke puppene. Så har brukt å gå sånn og ha det helt fint jeg, men sist nå turte jeg faktisk ikke gå inn på utestedet med den utringningen, så liksom litt desp ut??? hadde trang jakke over der igjen. yo yo... så først tar jeg av trang jakke, eller den var et par str for liten rett og slett, og når den er av, kommer utringningenen de luxe. yeah..

Turte ikke. Ser på innlegget her det var like greit :-)

Men det vekker enorm oppsikt korte skjørt, jeg har lært at går en sånn, så får en enormt med oppmerksomhet... og det er ubehagelig. Var noe jeg ikke var klar over før... eller jeg fatta det ikke. yeah yeah...

ER VERDT DET:-)

Alle har vel følelser, og blir lett såra, er en litt usikker på antrekket eller trodde det var dritbra før en dro ut, er det ikke rart det er kjempeubehagelig om folk kommer med sånn oppførsel da... at en ikke kan vise respeskt........! Ert ikke SÅÅÅ vanskelig å være hyggelig.

Egentlig går veldig mange med utringning, store som små pupps.

Du kan da umulig være gammel nok til å slippe inn på et utested, ettersom du til stadighet skriver "Yeah yeah".

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

6

• Prozak

5

• fei1365380229

3

• tigertrollet

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest d-cupsi pupsi
Skrevet

Du kan da umulig være gammel nok til å slippe inn på et utested, ettersom du til stadighet skriver "Yeah yeah".

jeg er nok 23, beklager å skuffe Dem.

Det er nok andre kriterier på alder enn om man sier "yeah, yeah", som f.eks fødselsdato.

:-)

Skrevet

Klær er vanskelig å finne hvis du har store pupper. Enten får du dyp utringning, fordi du faktisk har noe å fylle klærne med, eller så henger og slenger kjolen ellers på kroppen. Da må man velge, en sekk, eller en kjole med litt dyp utrigning.

Jeg personlig synes ikke sekker er særlig pent.

Eller man må sy klær selv, eller handle i dyyyyyyre butikker.

Sånne mannfolk skulle hatt seg en real på trynet :-) Og også de som tror du er steike dum fordi du har store pupper og er blond. Idioter.

Enig - håpløst!

Jeg fant meg en flott kjole til siste julebordet, men den ble veldig dypt utringet på meg. Jeg sydde opp skulderstroppene, og dermed ble den litt mindre dyp, men likevel. Det endte med at jeg brukte kjolen, men med et stort smykke i halsen - i et forsøk på å trekke oppmerksommheten OPP.

Skrevet

Ikke samme faren for små pupper å ramle utenfor da. :) Synes faktisk det ser mer vulgært ut med dyype utrigninger når man har skikkelig store bryster.

Si ikke det. Jeg husker en mellomdistanseløper fra et afrikansk land som ufrivillig blottet puppene på banen. De var ikke store, men de hoppet ut.

Marokko? Algerie? Nåja, det spiller jo ingen rolle. Hun fikk i alle fall mye uønsket oppmerksomhet.

Skrevet

Hun har garantert kledd seg sånn for å få oppmerksomhet. Hun ser davel selv at puppene omtrent detter ut. Jeg ser heller ikke helt vitsen med å kle seg sånn om hun ikke liker oppmerksonmheten det gir henne. Men noen har sikkert gått over streken (om det_var_ derfor hun gråt da) når det gjelder kommentarer og det burde voksne holde seg for gode til.

Gjest svaksterk
Skrevet

Enig - håpløst!

Jeg fant meg en flott kjole til siste julebordet, men den ble veldig dypt utringet på meg. Jeg sydde opp skulderstroppene, og dermed ble den litt mindre dyp, men likevel. Det endte med at jeg brukte kjolen, men med et stort smykke i halsen - i et forsøk på å trekke oppmerksommheten OPP.

Ja. Jeg er ofte i tvil om jeg kan gå sånn, når jeg skal ut. Men enten er klærne stygge evt. svært "voksne", eller så går jeg med utrigningen.

Nå har jeg kjøpt meg en nydelig kjole, den skulle jeg bruke på julebord på lørdag, men turte ikke pga utrigningen. Tok på meg en topp istedet.

Jeg må få sydd inn stoff slik at utrigningen ikke blir så dyp, før jeg tør å bruke den. Det er litt kjipt.

Håper de begynner å ha ulike størrelser der også, enkelte buksemerker har jo lang og tynn, tynn, lang og vanlig osv.... kunne vært kjekt på topper også igrunn... :-)

Ha en fin kveld

Skrevet

Ja. Jeg er ofte i tvil om jeg kan gå sånn, når jeg skal ut. Men enten er klærne stygge evt. svært "voksne", eller så går jeg med utrigningen.

Nå har jeg kjøpt meg en nydelig kjole, den skulle jeg bruke på julebord på lørdag, men turte ikke pga utrigningen. Tok på meg en topp istedet.

Jeg må få sydd inn stoff slik at utrigningen ikke blir så dyp, før jeg tør å bruke den. Det er litt kjipt.

Håper de begynner å ha ulike størrelser der også, enkelte buksemerker har jo lang og tynn, tynn, lang og vanlig osv.... kunne vært kjekt på topper også igrunn... :-)

Ha en fin kveld

Jepp - kjenner meg godt igjen! Ser så mange lekre topper, men de helv.... puppene er i veien hele tida. Dermed blir det lett å velge "kjerring" topper istedet.

Gjest svaksterk
Skrevet

Jepp - kjenner meg godt igjen! Ser så mange lekre topper, men de helv.... puppene er i veien hele tida. Dermed blir det lett å velge "kjerring" topper istedet.

Ja:-) Men jeg er lei kjerring klær nå. Prøver å gi blaffen i at det er utringa. Vil ha kule klær!

Ha en fin kveld:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...