Gå til innhold

Mikrobølgeovn med grill??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Min er (minst) tretten, fjorten år, og den har grill-funksjon.

Grillfunksjonen er i bruk sånn i gjennomsnitt 1,5 ganger pr. år. Det følger noen rister med bein på i forskjellig høyde *forklaringsvansker* - Jeg _har_ grilla pølser i micron.

Alt i alt, en ikke-essensiell funksjon.

Min er (minst) tretten, fjorten år, og den har grill-funksjon.

Grillfunksjonen er i bruk sånn i gjennomsnitt 1,5 ganger pr. år. Det følger noen rister med bein på i forskjellig høyde *forklaringsvansker* - Jeg _har_ grilla pølser i micron.

Alt i alt, en ikke-essensiell funksjon.

OK, takk for svar! :-) Ser ut som om jeg skal nøye meg med en ordinær type! :-)

Jeg har med grill- og crisp funksjon, og har brukt det masse!

Brune osten på lasagne, ostesmørbrød, pizza, i tillegg til poteter, grønnsaker og andre ting som ikke grilles. Går mye fortere enn vanlig steikovn.

Jeg synes det er verdt pengene!

Interessant å høre fra "den andre sida"! :-)

Jeg har f eks laget gratinerte poteter i mikro mens steika godgjør seg i stekeovnen. Når så steika er ferdig, må jeg ha på ost på potetene og sette dem inn i stekovnen mens steika hviler seg.

Med en slik grillfunskjon kunne jeg altså ha unngått det?

Hva med å lage en porsjon med nachos (typisk anvendelsesområde for tacorester)?

Interessant å høre fra "den andre sida"! :-)

Jeg har f eks laget gratinerte poteter i mikro mens steika godgjør seg i stekeovnen. Når så steika er ferdig, må jeg ha på ost på potetene og sette dem inn i stekovnen mens steika hviler seg.

Med en slik grillfunskjon kunne jeg altså ha unngått det?

Hva med å lage en porsjon med nachos (typisk anvendelsesområde for tacorester)?

Jepp, akkurat sånt er den helt suveren på. Lager alltid nachos og gratinerte poteter i mikroen med grillen der. Kan kombinere grill og mikrobølger også på den jeg har, da smelter osten fortere, og brunes av grillen.

Jepp, akkurat sånt er den helt suveren på. Lager alltid nachos og gratinerte poteter i mikroen med grillen der. Kan kombinere grill og mikrobølger også på den jeg har, da smelter osten fortere, og brunes av grillen.

hmmmmmm nå fikk jeg noe å tenke på..... Kanskje det blir med grill likevel, da!

Takk for svar! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...