flisa Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ser i en urintråd under her at Babette sier at hun skal "ut og pisse" - hallo - er det vanlig at kvinnfolk sier det? hehe - jeg har en liten Plutt på snart 9 år som sier hun skal "på dass og pisse" -og så ser hun at jeg hører og retter det til "på do og tisse" - fordi jeg har fortalt henne at at er bare mannfolk som pisser..... *rødmer gammeldags* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg er enig med deg. (men ikke spør meg hvorfor ) 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg har en GUTT som er nesten jevnaldernde med din, og jeg vil da slettes ikke lære ham at _pissing_ er kun forbeholdt menn!! Men jeg er ikke så glad i det ordet selv, og det har jeg sagt i fra om. Men selv om det ikke er noe pent, så er det jo langt fra et banneord, da, så jeg lar det passere med bare mild påtale! ;-) Mener at vi sa pissing hele jentegjengen der jeg kommer fra! ;-) Det er vel litt "kult" å si det som barn, men som voksen vil jeg synes det var uaktuelt - selv i mer familiære settinger! ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Jeg er enig med deg. (men ikke spør meg hvorfor ) Ja, det er jo rent ut sagt vulgært å pisse! hehe 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg er enig med deg...det hender at snuppa mi på snart 8 sier at hun skal "pisse", og da retter jeg henne og sier at det heter "tisse":-) Synes ikke "pisse" er noe pent ord jeg... 0 Siter
flisa Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Jeg har en GUTT som er nesten jevnaldernde med din, og jeg vil da slettes ikke lære ham at _pissing_ er kun forbeholdt menn!! Men jeg er ikke så glad i det ordet selv, og det har jeg sagt i fra om. Men selv om det ikke er noe pent, så er det jo langt fra et banneord, da, så jeg lar det passere med bare mild påtale! ;-) Mener at vi sa pissing hele jentegjengen der jeg kommer fra! ;-) Det er vel litt "kult" å si det som barn, men som voksen vil jeg synes det var uaktuelt - selv i mer familiære settinger! ;-) Ja, jeg er sikekr på at mora mi hadde sett stygt på gubben min om JEG sa det! hehe 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg sier både dass og pisse.. Men så er jeg ganske vill og gal også da 0 Siter
flisa Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Jeg sier både dass og pisse.. Men så er jeg ganske vill og gal også da Fy skamme seg! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ja, det er jo rent ut sagt vulgært å pisse! hehe Moren min sa "nisse". Mange gjorde det. Det var en gjenombrudd å si tisse. Ikke faren min engang sa det. Så var det til og med en dansk sang jeg bare husker bittelitt av, som handler om en fattig, men forelsket mann som forteller om alt han skal gi sin lille kone når han bare får penger: "Og du skal få en silkesærk at hænge om dit nisseværk, og du skal få en symaskine, en ny maskine, en symaskine..." Så det, så- 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg synes det er litt søtt å bruke tisse, jeg, så jeg bruker det i alle anledninger uansett. 0 Siter
flisa Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Moren min sa "nisse". Mange gjorde det. Det var en gjenombrudd å si tisse. Ikke faren min engang sa det. Så var det til og med en dansk sang jeg bare husker bittelitt av, som handler om en fattig, men forelsket mann som forteller om alt han skal gi sin lille kone når han bare får penger: "Og du skal få en silkesærk at hænge om dit nisseværk, og du skal få en symaskine, en ny maskine, en symaskine..." Så det, så- hoho!!! Og vet du hva marsipangris heter på dansk? mandelmassenasse! 0 Siter
Aryane Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Her sier minsten at han skal på do og tisse og eldstemann sier at han skal på dass og pisse, jeg retter stadig på ham, men det går liksom inn. Selv sier jeg alltid do eller toalettet, men det hender jeg sier pisse (prøver å si tisse til barna da ) 0 Siter
flisa Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Jeg synes det er litt søtt å bruke tisse, jeg, så jeg bruker det i alle anledninger uansett. God grunn! 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Moren min sa "nisse". Mange gjorde det. Det var en gjenombrudd å si tisse. Ikke faren min engang sa det. Så var det til og med en dansk sang jeg bare husker bittelitt av, som handler om en fattig, men forelsket mann som forteller om alt han skal gi sin lille kone når han bare får penger: "Og du skal få en silkesærk at hænge om dit nisseværk, og du skal få en symaskine, en ny maskine, en symaskine..." Så det, så- Haha, jeg ler så jeg griner!! Hadde kjæresten min kalt det nisseværk så hadde jeg mista lysten for flere uker 0 Siter
Gjest midia Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 hoho!!! Og vet du hva marsipangris heter på dansk? mandelmassenasse! Neei er det saant!? 0 Siter
flisa Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Neei er det saant!? tror det! ;Þ http://www.google.com/search?q=mandelmasse+nasse&hl=no 0 Siter
kaffepiken Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg sier at jeg skal på do. Føler ingen trang til å fortelle andre hva jeg akter å gjøre mens jeg er der.. ) Dessuten sier jeg tisse. 0 Siter
Elbereth Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Her er vi to _helt_ på linje. Også min tiårige sønn blir korrigert på det der (og han syns det er tøft å si "pisse") ;D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.