Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg var mye her på DOL før og mens jeg var gravid både første og andre gang, og jeg satser på at alle gode ting er tre! :-)

Jeg blir snart gal av mens-symptomene mine, og lurte på om flere hadde det som meg?

Jeg får småvondt i brystene/ømme bryster allerede en uke før IKM. Humørsvingninger, småkvalm og stikninger i underlivet. Trøtt og tørr i munnen. I det hele tatt...og hittil har det ikke vært noe mer enn..ja nettopp...menssymptomer.

Skal det være slik da? Eller kan det være noe sånt som at jeg har et befruktet egg, men at det ikke får festet seg??

Får også spotting et par dager før blødningen begynner skikkelig. Er det flere som har det?

Vil gjerne høre hvordan dere har det!

Klem fra meg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209055-har-dere-s%C3%A5nne-mens-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sorgfri!

Jeg har tenkt akkurat samme tanken.. og hvem vet?

Allikevel, jo flere innlegg fra andre jeg leser (+ ser på egene erfaringer) desto mer begynner jeg å innse at mest sannsynlig så er virkeligheten den at man rett og slett ønsker så sterkt å bli gravid og så leter man så inderlig etter symptomer at det bare er ”nødt til å bli noen”..

I og med at det er så mange som får symptomer hver mnd uten at det blir noe mer enn nettopp bare det…

Hvis ikke dere har prøvd lenge (over ett år) uten at det har skjedd noe da?!?

Da kunne det jo i så fall være greit å kontakte lege for utredning.

Uansett, hvor enn dere er i prosessen

LYKKE TIL!

Hei Sorgfri!

Jeg har tenkt akkurat samme tanken.. og hvem vet?

Allikevel, jo flere innlegg fra andre jeg leser (+ ser på egene erfaringer) desto mer begynner jeg å innse at mest sannsynlig så er virkeligheten den at man rett og slett ønsker så sterkt å bli gravid og så leter man så inderlig etter symptomer at det bare er ”nødt til å bli noen”..

I og med at det er så mange som får symptomer hver mnd uten at det blir noe mer enn nettopp bare det…

Hvis ikke dere har prøvd lenge (over ett år) uten at det har skjedd noe da?!?

Da kunne det jo i så fall være greit å kontakte lege for utredning.

Uansett, hvor enn dere er i prosessen

LYKKE TIL!

Hei Triad!

Vi har prøvd i over 3 år nå, men mannen min vil ikke til utredning. Han vil gjerne ha flere barn, men "det kommer når det kommer". Lett for han å si...

Vi får krysse fingrene for oss alle her inne.

Lykke til du også! :-)

Hei Triad!

Vi har prøvd i over 3 år nå, men mannen min vil ikke til utredning. Han vil gjerne ha flere barn, men "det kommer når det kommer". Lett for han å si...

Vi får krysse fingrene for oss alle her inne.

Lykke til du også! :-)

Oi det var lenge...

Kan ikke du gå til legen og hvertfall få en utredning du, så om det faktisk nå skulle ha seg slik at du blir befruktet men at kroppen ikke klarer ta imot så kan du ta det derfra. Har lest at i enkelte tilfeller så "missforstår kroppen" og støter det befruktede egget fra seg. Om det er det som er tilfelle er det jo synd om dette allerede har skjedd flere ganger. Så vidt jeg har forstått skal det ikke være umulig å få hjelp til å gjøre noe med det.

Jeg ville nok vurdert en tur til legen etter 3 år hvertfall, om det skulle vise seg å ikke være noe med deg får kanskje du og mannen din ta en ny vurdering på om det nå noensinne "skjer når det skjer" hvis man ikke gjør noe aktivt med det...

Lykke til med hva enn dere bestemmer dere for!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...