Gå til innhold

Apprentice

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem gikk ut på torsdag? Fikk bare med meg halve reprisen...

Skrevet

Chris - han med tobakken og temprementet!

ÅÅÅÅÅÅ - endelig en til som ser den serien - jeg ELSKER den! :)

Skrevet

Jeg også:)

Skrevet

Jeg også:)

også meg! hehe, det er artig å se hvordan de krangler å styrer og samarbeider. Har ikke favoritt enda...dere?

Skrevet

Har begynt å følge med litt. Så ekle de er mot hverandre!? Men sant å si... hvordan greier de å ha så STORE tanker om egen fortreffelighet som bizznizzperson, når de overhodet ikke gidder, har peil, roter som et uvær, skulker...?

Hun som laget vinner-brosjyren var usymp tidlig i programmet. Men da hun presterte å lage en feiende winner alene, og hun andre damen (helt lyst hår) tok over presentasjonen, følte jeg med henne. Det var j... frekt.

Skrevet

Har begynt å følge med litt. Så ekle de er mot hverandre!? Men sant å si... hvordan greier de å ha så STORE tanker om egen fortreffelighet som bizznizzperson, når de overhodet ikke gidder, har peil, roter som et uvær, skulker...?

Hun som laget vinner-brosjyren var usymp tidlig i programmet. Men da hun presterte å lage en feiende winner alene, og hun andre damen (helt lyst hår) tok over presentasjonen, følte jeg med henne. Det var j... frekt.

helt enig!

Og jeg må si jeg føler meg PROFF når jeg har sett en slik episode - jeg kan ALT! hehe

Skrevet

også meg! hehe, det er artig å se hvordan de krangler å styrer og samarbeider. Har ikke favoritt enda...dere?

Jeg har sansen for - - - nei, ikke nå lenger - når hun tok æra fra hun med brosjyren.

Skrevet

Nei, har ingen favoritt. Synes liksom det er et eller annet med alle :)

Skrevet

Jeg har sansen for - - - nei, ikke nå lenger - når hun tok æra fra hun med brosjyren.

enig. det var dårlig gjort. Men for en flott brosjyre!!

Skrevet

Må ha det! :-)

Styrerommet får virkelig fram amerikanerne i dem - dette er show!

Skrevet

Det er det som kalles Albuer? Det er slik man kommer seg opp og fram har jeg hørt. Min albuer er særdeles butte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...