Gå til innhold

Nå har jeg akkurat registrert meg..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Det er en god gjerning! Flott:)

Jeg skulle gjerne ha gjort det, men jeg har for lav blodprosent. Jeg trenger alt selv;)

Skrevet

..du er ikke homofil ;)

Helt sikker kan jeg vel ikke være før jeg har svart på spørreskjemaet deres? :-)

Skrevet

Så flott, skulle gjerne gjort det selv, men de vil ikke ha mitt blod :o(

Lips1365380508
Skrevet

Skulle gjerne gjort det selv også,men jeg oppfyller ikke alle kravene deres desverre! :(

Annonse

Skrevet

Skulle gjerne gjort det selv også,men jeg oppfyller ikke alle kravene deres desverre! :(

Det gjør ikke jeg heller. Har en allergi, så jeg får ikke lov å gi blod. Synd.

Lips1365380508
Skrevet

Ja, ikke sant, det er synd, men ikke noe vi kan gjøre med

:(

Gjest Shira12
Skrevet

De vil ikke ha meg :o)

Hvis det er noen trøst. så vil de ikke ha meg heller :-)

Skrevet

Hvis det er noen trøst. så vil de ikke ha meg heller :-)

De kan da ikke ha store utvalget, jeg kjenner nesten ingen som blir godtatt bortsett fra en periodedranker jeg kjenner. Han har de ingen problemer med hihi.

Skrevet

Jeg har visst ikke mer blod enn jeg trenger selv, men jeg er glad du deler, vi har samme blodtype ;-)

Skrevet

Vel, vel. Jeg prøvde å bli blodgiver en gang jeg også, men de fikk ikke tappet noe blod ut av meg. Det var visst tomt. :)

Gratulerer som ny blodgiver, mij! :)

Annonse

Skrevet

Bra. :)

Jeg har noia for blodprøver og kommer aldri til å bli blodgiver sjøl. Men har vært morsmelkgiver begge gangene jeg har ammet - det får holde. :)

Skrevet

Så bra :-)

Har prøvd et par ganger jeg også, men de vil ikke ha mitt blod... Jeg har visst bare nok til å forsyne meg selv :-p

Skrevet

Vel, vel. Jeg prøvde å bli blodgiver en gang jeg også, men de fikk ikke tappet noe blod ut av meg. Det var visst tomt. :)

Gratulerer som ny blodgiver, mij! :)

Huff da, var det tomt? Kanskje du kan få litt av meg da? :-)

Skrevet

Huff da, var det tomt? Kanskje du kan få litt av meg da? :-)

Ja, jeg må nok det. :)

Skrevet

Får man ikke gi blod om man har allergi? Gjelder dette alle typer allergi og alle grader av allergi?

Skrevet

Helt sikker kan jeg vel ikke være før jeg har svart på spørreskjemaet deres? :-)

hehe

Skrevet

Får man ikke gi blod om man har allergi? Gjelder dette alle typer allergi og alle grader av allergi?

Nei, jeg har en ganske alvorlig medisinallergi, som gjør at jeg kan gå i koma hvis jeg får sulfamedisin.

Medisinallergi er visstnok overførtbart via blodoverføringer. (Så rart det enn høres).

Jeg ble faktisk oppringt av en lege engang, som forklarte meg hvor farlig dette egentlig var.

Mne barn kan heller ikke få medisin med sulfa i. Kanskje er de også allergiske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...