Gå til innhold

Er det mulig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg virkelig gjort meg flid med middagen, har laget kalkun med alt som hører til. Hele tiden mens jeg holdt på følte jeg at det var noe som manglet, men kom ikke på hva det var......ikke før vi skulle sette oss til bordet....jeg hadde glemt å koke POTETER!!!!

Er det mulig.....???

Jaja,nå sitter vi her veldig sultne og venter på at potetene skal bli ferdig kokt :o)

Skrevet
:) man kan ikke huske alt på en gang, godt ikke det var jule eller nyttårsmiddagen!! Dette skjer neppe igjen. En trøst vil jeg tro :) Nyt maten, kalkunen er like god om litt.
Skrevet

Tatt feil dato du eller?

Kalkun med tilbehør brukes i julen eller på julebord.

Skrevet

Tatt feil dato du eller?

Jeg spiser alltid kalkun på julaften, men fikk så lyst til å prøvesmake, det er det beste jeg vet. Hehe.. blir vel lapskaus resten av uken....

Skrevet

Tatt feil dato du eller?

Hva er det med deg da? Hvem bestemmer at ting kan skal spises da og da, og at ting skal henges opp da og da? Lå nå folk gjøre som de vil og ha sine egne tradisjoner uten at du hisser deg opp!

Skrevet

Hva er det med deg da? Hvem bestemmer at ting kan skal spises da og da, og at ting skal henges opp da og da? Lå nå folk gjøre som de vil og ha sine egne tradisjoner uten at du hisser deg opp!

Nå må du puste rolig og ikke gå av skaftet pga dette.

Aryane selv tok kommentaren min fint hun, hun lo litt av det tilogmed.

Skrevet

Hehe....fått kjeft nå?

Jeg syns også kalkun er julemat og påskemat, men det er jo lov å tyvstarte litt....

Godt var det iallefall!

Skrevet

det går på noen minutter i microen....

Jeg kuttet dem i to så det skulle gå fortere, det gikk så bra så, nå er maten spist og det smakte fortreffelig!

Skrevet

Er ikke første gang du er ute med pekefingeren. For å si det med dine egne ord: Skjerp deg!

Skrevet

Hehe....fått kjeft nå?

Jeg syns også kalkun er julemat og påskemat, men det er jo lov å tyvstarte litt....

Godt var det iallefall!

Ja jeg gjorde det :)

Skjønner ikke helt hvorfor h*n ble så sint og ikke du.

Skrevet

Er ikke første gang du er ute med pekefingeren. For å si det med dine egne ord: Skjerp deg!

pøh!

Du kan ikke bruke nicket ditt engang.

Skrevet

Ellers er ris også svært godt til kalkun da. Vel. 5 min. risen er ikke akkurat det beste, men men..

Skrevet

Ellers er ris også svært godt til kalkun da. Vel. 5 min. risen er ikke akkurat det beste, men men..

Nei huff....ris til kalkun?? Nei jeg MÅ ha poteter til kalkun. det passer nok med ris også, men alt til sin tid...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...