Gå til innhold

Bøker å anbefalle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nice, minner meg vel litt om Isfolket, men den var vel ganske overtroisk, overskriften sier seg selv i grunn. Den leste jeg da jeg var 16, men kom aldri lenger enn til bok 22, av hele 40 (?)bøker. Serier er greie hvis man har tid, og hvis de er skikkelig spennende, hvis ikke orker man ikke å begynne på ny bok.

Ellers, når man leser en god bok, og blir ferdig med den, så skulle man ønske den ikke tok slutt, men bare fortsatte og fortsatte... Man lever seg jo inni den, og glemmer den ikke med det første.

Som jeg skulle sagt det selv =)

Skrevet

Aldri hørt om han, men skal skjekke litt ut om han ja;)

Det er en dame, hun er lettlest og skriver bøker fra Kina og Skinnende dager har fått Nobels litteraturpris.

Skrevet

Joy Fielding er også bra. Hun finner du på bruktforretninger og bøkene hennes er fra Hjemmets bokklubb.

Lips1365380508
Skrevet

Joy Fielding er også bra. Hun finner du på bruktforretninger og bøkene hennes er fra Hjemmets bokklubb.

Ah, tusen takk. Leste nettopp om en av hennes bøker i en av klubbene jeg er medlem i.

Skrevet

Ah, tusen takk. Leste nettopp om en av hennes bøker i en av klubbene jeg er medlem i.

Hun er kjempespennende. Jeg har lest alt jeg har kommet over både på biblioteket og i bruktforretninger :o)

Skrevet

Ikke akkurta kjærlighet - men mye stort drama:

Joseph Conrad: Heart of Darkness

Lips1365380508
Skrevet

Ikke akkurta kjærlighet - men mye stort drama:

Joseph Conrad: Heart of Darkness

Takk;) som sagt, trenger ikke å være kjærlighet.

Skrevet

Takk;) som sagt, trenger ikke å være kjærlighet.

Om du trenger noe litt mer humoristisk - så kan du se etter bøker skrevet av James Herriot.

Selvbiografiske skildringer av livet som dyrlege i nord-England i perioden cirka 1930-1960, fortalt med god og lun engelsk humor.

Skrevet

"Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd - nyyyydelig bok!

Lips1365380508
Skrevet

"Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd - nyyyydelig bok!

*Notere* ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...