Gjest midia Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Kolakakene er bakt med 2 og et halvt år for gammel sirup og ligger nå å avkjøler seg. Har allerede puttet innpå 5 stk og jeg lever i beste velgående ennå,magen har heller ikke slått krøll på seg Det eneste jeg kjenner er litt "murring" i hull tanna mi. Tusen Takk Flisa for oppskrifta!! Kakene anbefales. Ps: jeg tok halv porsjon og det ble to brett kaker i massevis altså. ) 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jada du lever sikker ennå, men bare vent til natta du. Jeg tror det sikreste er å sende de kakene til meg:-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jada du lever sikker ennå, men bare vent til natta du. Jeg tror det sikreste er å sende de kakene til meg:-) haha langer over 10-12 stykker. Sitter her og biter i en nå også har sikkert spist 10 stk nå. 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 haha langer over 10-12 stykker. Sitter her og biter i en nå også har sikkert spist 10 stk nå. Takk:-) Men du er nok tom før kvelden er omme..., og har lært to ting av dagens bakst - gammel sirup er like god som ny, og halv porsjon er bare tull:-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Takk:-) Men du er nok tom før kvelden er omme..., og har lært to ting av dagens bakst - gammel sirup er like god som ny, og halv porsjon er bare tull:-) Nei boksen er smekkfull og jeg klarer ikke å spise mer. 0 Siter
lex Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hurra og gratulerer! Så bra at du ikke lot deg påvirke av svarene av typen "Giiid-jeg-kaster-alt-som-har-passert-datoen-og-gjør-du-ikke-det-er-du-ei-sluske!" Litt ond hilsen...... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hurra og gratulerer! Så bra at du ikke lot deg påvirke av svarene av typen "Giiid-jeg-kaster-alt-som-har-passert-datoen-og-gjør-du-ikke-det-er-du-ei-sluske!" Litt ond hilsen...... Egentlig så er jeg av den typen selv. Men jeg tenkte litt på hva sirup egentlig inneholder å da fant jeg ut at det kunne ikke være så ille å bruke den. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Hurra og gratulerer! Så bra at du ikke lot deg påvirke av svarene av typen "Giiid-jeg-kaster-alt-som-har-passert-datoen-og-gjør-du-ikke-det-er-du-ei-sluske!" Litt ond hilsen...... Hehe, regner med at det er meg du sikter til nå. Ja, JEG kaster alt som er gått over på dato, men jeg har aldri sagt noe om at jeg synes at folk som ikke gjør det er sjusker:-) Bare så det er sagt... 0 Siter
lex Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Hehe, regner med at det er meg du sikter til nå. Ja, JEG kaster alt som er gått over på dato, men jeg har aldri sagt noe om at jeg synes at folk som ikke gjør det er sjusker:-) Bare så det er sagt... Ved nærmere gjennomlesning av den første sirupstråden ser jeg at det ikke kraftig skyts mot de som avveier datomerking mot sunn fornuft. Det er nok tidligere tråder ang. hvor lenge mat holder seg som har gitt meg inntrykket av litt hysteri og "huff-a-meg-holdning" på området. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Ved nærmere gjennomlesning av den første sirupstråden ser jeg at det ikke kraftig skyts mot de som avveier datomerking mot sunn fornuft. Det er nok tidligere tråder ang. hvor lenge mat holder seg som har gitt meg inntrykket av litt hysteri og "huff-a-meg-holdning" på området. :-) Neida, andre får gjøre som de vil for meg, altså...Det jeg reagerte mest på i den forrige sirupstråden, var at det virket som om JEG måtte forsvare min praksis på dette:-) 0 Siter
frosken Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Men kanskje du har forgiftet dine barn, din svigermor, naboer mm Man kan aldri være forsiktig nok! Usaklig hilsen 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Men kanskje du har forgiftet dine barn, din svigermor, naboer mm Man kan aldri være forsiktig nok! Usaklig hilsen Ingen av dem har fått smake. Gjemmer boksen godt 0 Siter
serendipity Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Men kanskje du har forgiftet dine barn, din svigermor, naboer mm Man kan aldri være forsiktig nok! Usaklig hilsen Forgifte svigermor?!!?!? *hm.... artig tanke* ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.